Ahhhh. Jag trodde att det var bilden där det var vitsprejat, och tyckte att Jocke kanske överreagerade lite, men om det var det svartsprejade så förstår jag.Nefrums skrev:det var en bild på ett svartsprejat ollon.dvs inget som passar sig för ett så barnvänligt forum som detta.
Attityd?
Re: Attityd?
-
Silversixx
Du känner att svenska40k sitter och samlar information om dig och din familj?mindtrix skrev:Jag såg aldrig bilden och vet inte vad det handlar om. Dock känns det som jag fick bekräftelse på stasi-attityden även om det aldrig riktigt var meningen.
SSCCH!Silversixx skrev:Du känner att svenska40k sitter och samlar information om dig och din familj?mindtrix skrev:Jag såg aldrig bilden och vet inte vad det handlar om. Dock känns det som jag fick bekräftelse på stasi-attityden även om det aldrig riktigt var meningen.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
vilka är dessa "ni" som verkar utrustats med detta mytologiska koncept?Jocke Rapp skrev:Precis som Jeppa skriver så handlade det i det här fallet inte om någon som tog det personligt och blev sur utan om en bild som väcker anstöt. Ni har alla utrustats med Sunt Förnuft(tm), använd det.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
jag undrade också lite vad det var för nåt..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Nä, usch vad hotfullt. Nu vågar man inte yttra sig längre:P