Attityd?
Re: Attityd?
jag är ricktigt sugen på att skriva ett ricktigt obsent inlägg som kommer tas bort av admin i denna tråden, man jag kan inte ricktigt komma på nåt tillräckligt obsent..
pelle, fanni kan ni inte hjälpa till?
pelle, fanni kan ni inte hjälpa till?
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Du har redan varit i ett av dom obscena inläggen som tagits bort. Det var inte du som postade det, men det var så att säga ditt inlägg...
jeppas stavning meriterar ju nästan radering ibland 
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Jag gillar att tråden handlar om attityd och det har blivit de ända stället som folk drar in på varandra på. Som en rubricerad slaskhink!
P daddy
P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
rapp har en gång sagt att han brukar rätta felstavningar i inlägg, dock inte i mina inlägg eftersom han då skulle behöver editera alla mina inlägg.Snot skrev:jeppas stavning meriterar ju nästan radering ibland
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
känns väl som att OP fick svar på sin fråga/fundering/känsla med denna tråden =)
- black templars @ time of ending -
den här tråden får mig på extremt trollhumör, jag får bookmarka den så jag kan fylleposta här!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
Silversixx
Det roliga är att efter ungefär 300 inlägg av den sorten, som jag kan ha för mig att den tråden hade, så kommer jag faktikst inte ens ihåg vad den handlade om. Bara att det var den första tråden på svenska40k som verkligen ballade ur.Jocke Rapp skrev:Du har redan varit i ett av dom obscena inläggen som tagits bort. Det var inte du som postade det, men det var så att säga ditt inlägg...
Kanske blir den här nummer två...
var det inte pelle som fotade nån uppladdning inför gothcon?