Hej, vill börja med och ursäkta om detta är på fel ställe då detta är min första post.
Jag brukade spela Warhammer vid slutet av 3 början av 4 editionen med mina Tau och har nu fått sug att börja spela igen.
Och då jag ska till Stockholm och jobba i 9 veckor så tänkte jag ta med mig modellerna. Och nu undrar jag vart man kan gå och spela där dom inte har nått emot att man är lite osäker på vissa utav reglerna. Och gärna lite äldre spelare skulle vara förträffligt.
Tack på förhand för alla svar.
Starta upp igen och letar spelare.
Re: Starta upp igen och letar spelare.
Hej!
DU är välkommen ner till oss på Rogue Trader, Vi är en stockholmsförening och håller till i lokaler på Kungsholmen.
Lokalen vi hyr in oss vid är Dragons Lair, där bla. man kan köpa spel i alla former, kortspel, modeller och tillbehör. På nedervåningen har vi 10st bord uppställda alltid.
mer info kolla vårat forum. roguetrader.nu
DU är välkommen ner till oss på Rogue Trader, Vi är en stockholmsförening och håller till i lokaler på Kungsholmen.
Lokalen vi hyr in oss vid är Dragons Lair, där bla. man kan köpa spel i alla former, kortspel, modeller och tillbehör. På nedervåningen har vi 10st bord uppställda alltid.
mer info kolla vårat forum. roguetrader.nu
-
NobleDarkBox
- Inlägg: 15
- Blev medlem: 20 jul 2011, 08:57
Re: Starta upp igen och letar spelare.
Kan man bara gå dit och spela
? Jag har nästan aldrig sett spel-bord på DL. Men om man kan gå dit och spela så är det awsome! Till skillnad från GW i city så verkar det vara fler bord.
Re: Starta upp igen och letar spelare.
Jo, nere i källaren har vi rum, borden står alltid uppe, har säkert gjort det de fem åren jag varit där.NobleDarkBox skrev:Kan man bara gå dit och spela? Jag har nästan aldrig sett spel-bord på DL. Men om man kan gå dit och spela så är det awsome! Till skillnad från GW i city så verkar det vara fler bord.
Det enda som krävs att man löser antingen dags-pass eller medlemskort av Dragons Lair. Men borden tillhör RT.