Ville bara titta förbi och säga hej till alla jag träffade på Adepticon och här på forumen. Det var fantastiskt möte er och jag hoppas få i ett par matcher med några av er nästa gång jag kommer över till Sverige.
Jag ska försöka planera min resa så jag kan få i minst en rankad match medan jag är där. Jag skulle gärna få min svenska ranking upp tillräckligt högt för möjligheten att vara på det svenska laget.
När Adepticon poäng och mina andra 2 1: a plats vinner får publiceras på RHQ jag borde göra ganska bra i de amerikanska börserna.
Jag har kolla att inte se vad jag slutade med att jag fick i finalen. Det var inte första så jag visste inte riktigt vård. Jag tror att jag bara var runt 10 i finalen, mycket sorgligt. Jag antar att nästa gång jag kommer inte att stanna ute druckit kvällen innan.
Ok, that's about all I can handle with my limited Svensk and google translate
@Henrik - I hope you are feeling better. I'm sure drinking all night Sunday and the long flight the next day really helped your illness, correct?
@Daniel - I owe you a couple Starköl.
Again, it was great meeting team Sweden and the rest of you should know they did a great job of representing Sweden. I mean, Yellow T-shirts, Starköl, snus and Swedish comradery are a great start. Now, I just want to see hot swedish girls as "Dice Assistants" and "Fika & Starköl" servers.
Skål
Dugg
aka... Ork Warboss Ledfoot