Närstridsarmar till mk3 eller mk4 power armour

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Närstridsarmar till mk3 eller mk4 power armour

Inlägg av Elevatorlake »

Jag har lite lösa funderingar på att bygga några närstridsenheter med chainswords/chainaxes/boltpistoler och jag har ett gäng mk3 och mk4 från calth/prospero hemma som jag tänkte använda. Problemet är att de ju bara kommer med bolterarmar och jag behöver närstridsarmar. Är det någon som har förslag på vart man hittar sådana? Man får med armar i forgeworlds power weapon-sets till reskeptive mk men jag tycker det är lite väl dyrt att köpa de bara för armarna. Kromlech har också armar men de är med händerna på så de passar inte till de vapnen jag tänkt använda eftersom jag tänkte slippa klippa av händerna och limma på nya.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Närstridsarmar till mk3 eller mk4 power armour

Inlägg av Röde »

Jag har mixat MK på armarna på mina Raven Guard med shotguns och Sniper Rifles. Syns inte så mycket... Kan det vara något så kan jag rota bland mina Vanguard bitz.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Närstridsarmar till mk3 eller mk4 power armour

Inlägg av Elevatorlake »

Röde skrev:Jag har mixat MK på armarna på mina Raven Guard med shotguns och Sniper Rifles. Syns inte så mycket... Kan det vara något så kan jag rota bland mina Vanguard bitz.
Tack för erbjudandet men jag är lite mk-fascist när jag ska göra det. Eller rättare sagt brukar jag börjar med hög ambitionsnivå, inse att det inte går och sedan lägga projektet på hyllan :)

Om någon annan söker så har anvil industry närstridsarmar men de var lite för långt ifrån originalen för min smak.

Tror jag ska lägga ut en annons i bitsdelen och scanna av marknaden om det finns någon som sitter på sådant.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Skriv svar