Alternativa SM-hjälmar
Alternativa SM-hjälmar
Förstår att det är lite önsketänkande, men finns det några alternativa producenter som gör hjälmar i storlek så att de passar till marines?
Är sugen på att försöka få tag på något att variera men har aldrig haft marines som projekt innan.
Är sugen på att försöka få tag på något att variera men har aldrig haft marines som projekt innan.
-
Elevatorlake
Re: Alternativa SM-hjälmar
Är målet att hitta något billigare eller något annorlunda? Forgeworld har ju ett digert utbud om det är det senare som gäller.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Finns massvis med sådana från diverse företag. Vad exakt är det du söker?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Mest annorlunda. Det började med att jag såg FW:s två killar med breda plymer på skallarna och blev avundsjuk.
Jag vill ha hjälmar som ser ut att passa på power armor, men med lite mer detaljer/liv än de klassiska. Har spanat lite på FW:s men de känns antingen lite för chapterspecifika eller inte tillräckligt roliga. Tanken är att ha dem på en bikerslista a la White scars i slutändan.
Jag vill ha hjälmar som ser ut att passa på power armor, men med lite mer detaljer/liv än de klassiska. Har spanat lite på FW:s men de känns antingen lite för chapterspecifika eller inte tillräckligt roliga. Tanken är att ha dem på en bikerslista a la White scars i slutändan.
- Lottomannen
Jag har handlat lite från Puppetswar, deras saker har passat fint till både vanliga mariner och termosar.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- Lottomannen
Nemas problemas. "Mankind" och sen "Special Forces" är huvudena du skall gå efter till marines.
S.O.R.K
S.O.R.K
Sidan hade egentligen precis det jag letar efter. Kommer bli riktigt grymt.
Hur är kvaliteten på gjutningarna? På visningsbilderna ser några lite kladdiga ut.
Hur är kvaliteten på gjutningarna? På visningsbilderna ser några lite kladdiga ut.
- Lottomannen
Jag har beställt huvud och axelskydd ur serien som har namn efter egyptiska gudar. Jag är väl inte så petig, men jag hittade inget att klaga på. Råkar ut för mer bubblor i min genomsnittliga finecast från GW.
S.O.R.K
S.O.R.K