Adepticon - Intresse

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Gonka Koff

Re: Adepticon - Intresse

Inlägg av Gonka Koff »

Tja!

Jag har så förbannat ont om tid just nu, så jag har hinner knappt berätta vad jag gjort, hade tänkt PM:a detta till alla inblandade, men orkar inte pyssla med det just nu.

Tyvärr var det fullt på Westin Lombard i år igen (fan att det skall vara så svårt att få till det), jag såg till att boka upp nio sovplatser på samma hotell vi bodde på förra året (http://lombard.place.hyatt.com/hyatt/ho ... /index.jsp).

Tyvärr var dubbelrummen slut, de rummen jag bokat innehåller en riktig säng + en bäddsoffa eller liknande (fattade inte riktigt på knastrig telefonlinje). Hotellet har rätt hög standard, så jag antar att även dessa rum är hyfsat rymliga även om de kanske inte är lika jättestora som de vi bodde i förra året.

Rummen är bokade med ankomst på torsdag och avresa på måndagen. Nu har jag glömt vad det kostade exakt, men det var ungefär 500 spänn per person och natt.

Planen är sedan att vi skall bo närmare city när det inte är tävlingsdagar.

Jag tänkte ta och försöka spika flygtiderna när jag ändå är igång. Mitt förslag är att vi åker så att vi landar på torsdagen, då kan vi ta det soft och glida upp till konventet kvällen före och hänga lite. Sen är det hysteriskt spelande fram till söndag kväll, då det troligen blir partaj också. på måndagen släpar vi oss till ett nytt hotell och inleder vår lilla semester, som avslutas på torsdagen då vi åker hem.

Vad tror ni om detta?

EDIT: Ett alternativ skulle kunna vara att flytta tillbaka allt en dag, dvs onsdag - onsdag. Det blir då en dag kortare "semester", men man får chans att komma ikapp jet-lag och dylikt innan matcherna sätter igång.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Fuckin brilliant tommie

låter grymt.

Hank håller på att kolla sina kontakter på adepticon hotellet... men nu har vi iaf garanterade sovplatser.

Great!

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Sweet! Ja gillart!

Tirumbar

Inlägg av Tirumbar »

Låter Najje !

Jag känner redan doften av Uncle Julioy's och Weber Grill stället !

Viiiiiiilllll åka nu nu nu nu nu !

/Richard.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

Hellre mer semester :)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Tja,
Skall jag tolka det så att alla ni som har svarat tycker att vi skall landa på torsdagen?
/Gonky
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Tirumbar

Inlägg av Tirumbar »

Anyway you like it bro, I'll just go with the flow.

/Richard.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

It is not the motion of the ocean but the size of the bajs.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Joakim

Inlägg av Joakim »

Låter bra! Men Henrik, om din kontakt bokar resa åt oss igen? kan du då kolla om det går att få min biljett att gå hem veckan efter? Så löser jag mina resor inom landet veckan efter.

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Skulle nån av herrskapet som ska till Adepticon kunna göra mig en tjänst?
Det handlar om att handla en figur som bara kommer existera under Adepticon och jag är sugen att ha den till en annan grej.
Nån får gärna skicka mig ett pm. Helst Gonka eftersom jag tror det kommer innehålla ett attachment...

Skriv svar