ETC-laget 2012
- speedfreek
ETC-laget 2012
Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
Re: ETC-laget 2012
Åtgjärdat prolemet!speedfreek skrev:Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
Vet också en grym spelare som ligger runt 230 på rankingen helt pga taktiken att vara underdog. Spelar också [armé] eller [armé]
Skämtåsido. Vilka brukar vara top på etc? Tyskland, USA och Sverige?
Skämtåsido. Vilka brukar vara top på etc? Tyskland, USA och Sverige?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
De du nämnde och sen Polen brukar gå bra.
-
Land_Raider
Hejja, tråkigt att Jeppa inte kunde följa med men ni får nog ett slagkraftigt lag ändå!
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
-
Gonka Koff
Historiskt sett har Polen klart bäst trackrecord. Sedan Tyskland och Sverige. Andra farliga lag är Spanien, USA, Italien och Frankrike. Konstigt nog har inte något av de brittiska lagen varit speciellt bra, trots att det sannolikt finns många bra spelare där. England är okej, men Wales och Skottland brukar placera sig rätt lågt.daskad skrev:Skämtåsido. Vilka brukar vara top på etc? Tyskland, USA och Sverige?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- Skcuzzlebumm
Wales placerade högsta av "Home Nation" 2012. Och Skottland har bra spelare men många av de har ingen intressera i den ETC, så vi fokuserar på mera 'viktigt aspekter' av den ETC helgenGonka Koff skrev:Konstigt nog har inte något av de brittiska lagen varit speciellt bra, trots att det sannolikt finns många bra spelare där. England är okej, men Wales och Skottland brukar placera sig rätt lågt.
Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg?speedfreek skrev:Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
När kommer du till Göteborg, Neil?Skcuzzlebumm skrev: Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Gonka Koff
Du har rätt, Britterna blir bättre för varje år. Helt klart lag att respektera. Skottland kanske blir lite bättre nu när Skcuzzlebumm kommer till Sverige och får ny inspiration!Skcuzzlebumm skrev:Wales placerade högsta av "Home Nation" 2012. Och Skottland har bra spelare men många av de har ingen intressera i den ETC, så vi fokuserar på mera 'viktigt aspekter' av den ETC helgen![]()
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- Skcuzzlebumm
16:e Mars - 22:e April till påsk (kommer att finnas där för Gothcon), och jag flyttar permanent mitten av Juli. Precis i tid för att resa till Polen med er (mm det finns plats?).Hylander skrev:När kommer du till Göteborg, Neil?Skcuzzlebumm skrev: Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg?
Kanske, men i år har vi många gröna ETC spelare.Gonka Koff skrev:Du har rätt, Britterna blir bättre för varje år. Helt klart lag att respektera. Skottland kanske blir lite bättre nu när Skcuzzlebumm kommer till Sverige och får ny inspiration!
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...