ETC-laget 2012

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Användarvisningsbild
speedfreek

ETC-laget 2012

Inlägg av speedfreek »

Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)

Blom

Re: ETC-laget 2012

Inlägg av Blom »

speedfreek skrev:Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
Åtgjärdat prolemet!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

daskad

Inlägg av daskad »

Vet också en grym spelare som ligger runt 230 på rankingen helt pga taktiken att vara underdog. Spelar också [armé] eller [armé]

Skämtåsido. Vilka brukar vara top på etc? Tyskland, USA och Sverige?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

PatrikW

Inlägg av PatrikW »

De du nämnde och sen Polen brukar gå bra.

Land_Raider

Inlägg av Land_Raider »

Hejja, tråkigt att Jeppa inte kunde följa med men ni får nog ett slagkraftigt lag ändå!
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

daskad skrev:Skämtåsido. Vilka brukar vara top på etc? Tyskland, USA och Sverige?
Historiskt sett har Polen klart bäst trackrecord. Sedan Tyskland och Sverige. Andra farliga lag är Spanien, USA, Italien och Frankrike. Konstigt nog har inte något av de brittiska lagen varit speciellt bra, trots att det sannolikt finns många bra spelare där. England är okej, men Wales och Skottland brukar placera sig rätt lågt.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Skcuzzlebumm

Inlägg av Skcuzzlebumm »

Gonka Koff skrev:Konstigt nog har inte något av de brittiska lagen varit speciellt bra, trots att det sannolikt finns många bra spelare där. England är okej, men Wales och Skottland brukar placera sig rätt lågt.
Wales placerade högsta av "Home Nation" 2012. Och Skottland har bra spelare men många av de har ingen intressera i den ETC, så vi fokuserar på mera 'viktigt aspekter' av den ETC helgen ;)
speedfreek skrev:Sluta prata armélistor!
Polackerna spionerar...
(hej Vladdi)
Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg? :P
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Skcuzzlebumm skrev: Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg? :P
När kommer du till Göteborg, Neil?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Skcuzzlebumm skrev:Wales placerade högsta av "Home Nation" 2012. Och Skottland har bra spelare men många av de har ingen intressera i den ETC, så vi fokuserar på mera 'viktigt aspekter' av den ETC helgen ;)
Du har rätt, Britterna blir bättre för varje år. Helt klart lag att respektera. Skottland kanske blir lite bättre nu när Skcuzzlebumm kommer till Sverige och får ny inspiration!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Skcuzzlebumm

Inlägg av Skcuzzlebumm »

Hylander skrev:
Skcuzzlebumm skrev: Polackerna spionerar? Inte Skotte? Varför tror du att jag ska flytta till Göteborg? :P
När kommer du till Göteborg, Neil?
16:e Mars - 22:e April till påsk (kommer att finnas där för Gothcon), och jag flyttar permanent mitten av Juli. Precis i tid för att resa till Polen med er (mm det finns plats?).
Gonka Koff skrev:Du har rätt, Britterna blir bättre för varje år. Helt klart lag att respektera. Skottland kanske blir lite bättre nu när Skcuzzlebumm kommer till Sverige och får ny inspiration!
Kanske, men i år har vi många gröna ETC spelare.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...

Skriv svar