De har allt där i FW-butiken. Han sa att de försöker åtminstone ha 2st av varje sak, inklusive Warlord Titanen. Det är bara att prata med dom så plockar de fram det. Det göms i den låsta svarta delen under display casen.
Av alla exclusives.. så tycker jag kanske Knight's huvudena är coolast, och Ixiom Hale. Ultramarine standard bearer köpte jag på GW i Göteborg för några månader sen.
Och såklart cd-skivan med musiken från utställningen. Helt grym, den har rullat varje dag här hemma

Figurmässigt så var det nog nån Blood Bowl gubbe (osäker), lite olika lådor från LotR, nån Stormcast Eternal, 2 olika Josef Bugman (en metall, en plast eller finecast), FW hade ett Warlord Titan huvud, 3 olika Knight's huvuden, Ultramarinen, en chaos Dwarf och en annan gubbe som fanns på GW direkt efter jul tror jag och sen Ixiom Hale som var slutsåld.
Angående bilderna.. man har så mycket att titta på att man nästan glömmer av att ta kort, eller blir alldeles mätt av alla små gubbar att man bara kollar på det stora.
Grabben har plåtat en del också, en del samma och en hel del suddigt. Ska se om jag kan slänga upp dom också

Det stora dioramat från Sigmar som jag lade upp filmsnutten på.. herrejösses... vi stod runt den och upptäckte bara mer och mer saker hela tiden. Samma sak med Moria-dioramat. 30K och 40K hade så otroligt mycket. Från hela arméer uppställda i ett skåp till magnifika slag. Tau vs Mechanicum tycker jag var bland det snyggaste.
Ett tips när man går dit är att börja dagen med utställningen, ta en paus och browsa affärer/käka och sen gå in igen. för det är ju ett dagspass man köper. Då kanske man faktiskt hinner se allt