Warhammer 40k united kingdom
Warhammer 40k united kingdom
Surfade in via Bell of lost souls till en podcast, ville lyssna på lite analys av 40k..
De har dock lyckats välja en mindre bra URL för hemsidan... http://www.40kuk.com/ (nej de är inte ett skämt)
Hyfsad hemsida dock..
De har dock lyckats välja en mindre bra URL för hemsidan... http://www.40kuk.com/ (nej de är inte ett skämt)
Hyfsad hemsida dock..
- guildmaster
- Inlägg: 787
- Blev medlem: 13 jul 2009, 17:37
- Ort: Lund
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k united kingdom
40kuk är en riktigt bra podcast. Kanske den bästa 40k podcasten just nu. Flera av englands bästa spelare är med och de pratar mycket om strategi, upplägg och turneringar. Rekommenderar dem varmt.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Re: Warhammer 40k united kingdom
Den bästa podcasten är tveklöst The Overlords. Mest för att de i princip bara är ute efter att ha skoj och inte är direkt intresserade av vad som är bäst eller att vinna. Dessutom är de fantastiskt roliga.
- Skcuzzlebumm
- Inlägg: 240
- Blev medlem: 27 jan 2011, 23:09
- Ort: Göteborg
Re: Warhammer 40k united kingdom
Båda är fantastiska podcasts. Jag lyssnar på både för de fokuserar på totala olika sätt av spelet.
Gary 'The Voice' har frågat mig att göra några inspelning för 40KUK när jag spela i GC. Det kommer att bli intressant att spela klädd i en rosa 40KUK tröja i Sverige
Gary 'The Voice' har frågat mig att göra några inspelning för 40KUK när jag spela i GC. Det kommer att bli intressant att spela klädd i en rosa 40KUK tröja i Sverige
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Re: Warhammer 40k united kingdom
Följer du med ut på krogen någon kväll då? Borde bli intressant.Skcuzzlebumm skrev:Gary 'The Voice' har frågat mig att göra några inspelning för 40KUK när jag spela i GC. Det kommer att bli intressant att spela klädd i en rosa 40KUK tröja i Sverige
- Skcuzzlebumm
- Inlägg: 240
- Blev medlem: 27 jan 2011, 23:09
- Ort: Göteborg
Re: Warhammer 40k united kingdom
Om det är öl jag kommer vara där. Men Dave gillar inte swearing (på Svenska?) på hans podcast. Kanske måste inspela det sektionen för Twogamer Radio som ofta inspela i en pub.HeadWar skrev:Följer du med ut på krogen någon kväll då? Borde bli intressant.Skcuzzlebumm skrev:Gary 'The Voice' har frågat mig att göra några inspelning för 40KUK när jag spela i GC. Det kommer att bli intressant att spela klädd i en rosa 40KUK tröja i Sverige
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Re: Warhammer 40k united kingdom
to swear = att svära. svära - svor - svurit. swearword = svordom, svordomarSkcuzzlebumm skrev: Om det är öl jag kommer vara där. Men Dave gillar inte swearing (på Svenska?) på hans podcast. Kanske måste inspela det sektionen för Twogamer Radio som ofta inspela i en pub.
Hoppas det hjälper
Alexander Merinen
- guildmaster
- Inlägg: 787
- Blev medlem: 13 jul 2009, 17:37
- Ort: Lund
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k united kingdom
Ha ha. Var du inte med när de pratade om Botch som du arrangerade för någon månad sedan.Skcuzzlebumm skrev:Båda är fantastiska podcasts. Jag lyssnar på både för de fokuserar på totala olika sätt av spelet.
Gary 'The Voice' har frågat mig att göra några inspelning för 40KUK när jag spela i GC. Det kommer att bli intressant att spela klädd i en rosa 40KUK tröja i Sverige
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
- Skcuzzlebumm
- Inlägg: 240
- Blev medlem: 27 jan 2011, 23:09
- Ort: Göteborg
Re: Warhammer 40k united kingdom
Tack för hjälp Zurken!
Nej, eftersom jag inte organiserar BOTC längre. Liksom Vapnartak och UKGT jag har lämnade organisation till någon annan så jag kan spela i den innan jag flytta till Sverige.guildmaster skrev:Ha ha. Var du inte med när de pratade om Botch som du arrangerade för någon månad sedan.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...