IG helt klart. Tycker att de tydligast gestaltar hur jävla uppfuckad och hemsk världen är. Space Marines hade inte varit så jävla balla om man inte haft IG som referens för hur bra en "vanlig" soldat är.
Dessutom tenderar deras krig/slag att vara mindre glamorösa än Space Marines som bara droppar från Orbit och kickar ass.
Läs lite Imperial Armour så är det omöjligt att inte älska hur de landar och gräver skyttegravar/flygfält i en månad innan man börjar skeppa ner tanks osv. Dom gör fan de smutsiga skit-görat som får krig att vara så hemskt och förödande. Det är vad jag älskar med dem.
Vilken människoarmé är tuffast?
Re: Vilken människoarmé är tuffast?
Just ja dom glömde jag. Självklart ska dom vara med. Nu har jag lagt till dom.Mattias H skrev:Vad hände med Adeptus Custodes då?
I övrigt håller jag med Rasmus.
Oj, nu resettade röstningen. Ja ja ni kan alltid re-rösta.
Varför kan man inte rösta på Chaos Marines? De är minst lika mycket "människor" som vanliga marines.
- guildmaster
- Kontakt:
Antar att alla redan tycker att orks är coolast och att det är därför de och andra xenos inte är med.
Min röst går till Sisters. Babes with guns nuff said!
Min röst går till Sisters. Babes with guns nuff said!
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Jag menade egentligen imperiets arméer. Något slarvigt formulerat.Jacke skrev:Varför kan man inte rösta på Chaos Marines? De är minst lika mycket "människor" som vanliga marines.
- The Gretchin
Systrar är ju så klart coolast, vad tänker ni andra med 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Precis, där finns det dessutom zealots, trogna soldater med shotguns, tvåhands stridsgissel, heliga pergament och one use flamers.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Space wolves ingen tvekan, rymd vikingar som härjar runt och lever livet!