Jag tar av mig brallorna och erkänner att jag tycker väldigt mycket om YTTH. Men, så är jag också en mycket förlåtande person, som inte tycker att uppblåsthet, galenskap och otrevlighet har något som helst med läsvärdhet att göra.
Jag tycker att killen är grymt underhållande. Jag tycker att han hittar på grymma listor och ger riktigt sjyssta idéer till spelande, litet lagom upplandat med mindre genomtänkta saker. Hans battle reports med 2500 pts Tau var riktigt nice.
Eftersom han hatar nästan allt och tycker nästan alla är idioter, så har jag svårt att förstå att någon kan ta illa upp av att bli sågad på hans sida. Han är ju som en Magnus Uggla - har man inte blivit hånad av Stelek så finns man liksom inte.
Här är en av mina favoriter av alla Steleks utbrott (30 september 2009):
Here's a great example: In the SW Codex, everyone and their mother is going to eventually figure out that Thunderwulf Cavalry is good. They are all going to want to get on that bandwagon.
Then, they'll realize the truth behind the 'we make models, not rules' myth GW perpetuates to fuck itself over and over.
There's ONE fucking model.
It's fucking METAL.
One POSE.
It doesn't have any OPTIONS.
It isn't CONVERTABLE.
It looks like some monkey split the legs wide and shoved it onto a bear, so it looks like ASS.
Oh, and it's EXPENSIVE--not just for us, the customers, but GW!
Metal weighs more, and costs more than injected plastic.
Instead of figuring out that THIS one model should be a KIT, with lots of options--they totally fuck it all to shit.
So the one thing that really makes the Space Wolf codex unique, guys on bears/wolves/whatever...yeah, they aren't capitalizing on that at all.
Fuck me, the flagship game everyone is retrenching back to--and LORD OF THE RINGS IS GETTING TWO NEW NAMED RINGWRAITH MODELS!?
ARE YOU FUCKING KIDDING ME!?!?!?!?!?
Nu skall dom livesända när bland annat Stelek och Green Bow Fly (från WC) spelar på NovaCon 14:e augusti. Kan någon här ärligt säga att dom inte vill se det?
Tack Stelek! *bockar*