Calling All Fluff Warriors!!!!

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
GoTNGWH40k
Inlägg: 55
Blev medlem: 01 dec 2014, 20:44

Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av GoTNGWH40k »

Hallå,

Hoppas det är varmt i stugorna.

Vill först och främst skriva ett stort TACK till ni som varit med i utvecklingsarbetet av vårt mobilspel för Warhammer 40,000. Tja, utan er så vet vi inte vad vi hade gjort. Ni fick oss att bygga om vissa delar direkt och ändra små saker. Det har tack vare er blivit en stor skillnad. Vi är glada att ni också tycker det. Nu är det dags för nästa steg....

Nu är vi mogna att testa mobilspelet på full front (There is Only War), för att höra vad fler tycker om det. Alla som vill få prova. Vi skulle kunna drömma om att göra ett Dawn of War III. Vårt spel är megamycket enklare, fast svårt. Det är ett enkelt spel för kunniga människor inom 40k.

Har du läst tonvis HH, SMB, The Beast Arises och korta noveller, då är detta mobilspel DEFINITIVT för DIG att testa. Kommer du dessutom ihåg karaktärerna i böckerna, en stor del av dem, då kommer du säkerligen vinna många bataljer.

Det är ett kunskapsspel!


Nu står jag med hatten i handen och kallas alla Fluff trogna att testa och säga vad ni tycker om spelet.

Svara på denna tråd, så ordnar jag resten.

Du ska ha en iOS telefon. Vi har valt att börja testa iOS först.

-The Game is Yours-

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Lottomannen »

Bah! Kaos-kultister i all ära, men Apple-kultister!?
(är bara avundsjuk)
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Apocswe »

fungerar det lika bra med en Ipad? Antar att man endast behöver tillgång till äppelbutiken?

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av LillePer »

Kunskapen sviktar på sina punkter men en iPhone har jag och lite testande kan jag väl göra.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Gonka Koff »

jag har en massa ifåns och ipadds. Vill också va me å testa, men jag är ingen kung på fluff direkt.. ;)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Serpent »

Jag tycker mig ha -hyfsad- koll på fluffet och innehar än så länge ett Applemongo. Sign me up?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Spell Familiar »

Jag är ganska bra på fluff och älskar kaos! Jag är på
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

GoTNGWH40k
Inlägg: 55
Blev medlem: 01 dec 2014, 20:44

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av GoTNGWH40k »

Super!

Har varit borta och kokat ihop spelet i skuggorna. Det är någon vecka kvar innan ni kan testa med oss, andra personer i världen och givetvis personer på GW. De säger att de tydligen kan ta sig an vem som helst. Återstår att se :-).

Ge oss några veckor till så är vi tillbaka med ett spel som ni kommer kunna testa. Ska bli sååå spännande och höra vad ni tycker. Vi har testat det med er två gånger tidigare. Några alias känner jag igen. Det är toppen. Varje gång, och då menar jag varje gång har vi fått riktigt bra feedback.

Snart tillbaka.

Användarvisningsbild
Knaperstekt
Inlägg: 104
Blev medlem: 31 maj 2016, 09:11
Ort: Göteborg

Re: Calling All Fluff Warriors!!!!

Inlägg av Knaperstekt »

Så jäkla intressant :)

Även om man inte får möjligheten att testa, hoppas jag att du länkar spelet när det släpps!
Hobby resolution 2018: +++Måla två knights och ställa upp på Armies on Parade+++

Skriv svar