Läste detta idag, ganska intressant lista tycker jag. http://www.belloflostsouls.net/2015/09/ ... nners.html
Hur skulle ni ranka arméerna?
Vilka arméer är hårdast?
Vilka arméer är hårdast?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: Vilka arméer är hårdast?
Ser helt ok ut, även om man skulle kunna blanda om ordningen inom både tier 1 och tier 2.
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
Nu är det ju lite sten-sax-påse som påverkar hur bra olika arméer är mot andra också, men nog skulle jag byta plats på Daemons och Necrons samt placera Tau högre. De är inte riktigt i toppen längre, mest pga Maelstrom, men nog tycker jag ändå Tau känns starkare än SW och Daemonkin. Jag skulle nog rent av sparka ut Daemonkin mot Tyranids, även om de bara har två saker som är bra så är de istället ruggigt bra 
Jag har sett alldeles för lite av nya DA för att kunna bilda mig en egen uppfattning, men är inte de riktigt starka nu?
Jag har sett alldeles för lite av nya DA för att kunna bilda mig en egen uppfattning, men är inte de riktigt starka nu?
Sw är väll lite som Nidz, dom har bara en stark lista, men den är helt mungo mot halva fältet. Å andra sidan är det ju inte som om det är jättestor variation i Taudexen
. Deamons får väll fortsätta räknas som starka eftersom dom uppenbarligen inte går att slå, iaf inte med två odödliga stjärnor + fatey...
Eldar skulle ha första och andraplats.