Westeros Spring ITC 2017 GT

Turneringar i Västerås med ITC-format

Moderator: fraktalen

Användarvisningsbild
fraktalen
Inlägg: 124
Blev medlem: 17 aug 2014, 14:57

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av fraktalen »

Vi har 3 spots kvar till eventet. Det är helt ok för dig som ej är med på reservlistan att betala in anmälningsavgift för de sista 3 spotsen. Reservplatserna är till för just, reserv. Detta kan ha varit lite oklart innan. Använda de rekommenderade medierna för betalning/anmälan och se till att de är ifyllda korrekt.
benmannen skrev:Ska man betala som reserv innan man vet om det finns en ledig plats? Inga problem, ville bara kolla att det verkligen var så...

Fixa fler platser. Jag kan spela på toaletten :)
Är du reserv så se till att betala så fort som möjligt, du har ingen spot bokad som reserv! Är du ej reserv så kan du bara betala och anmäla dig för att få en spot. Det finns som sagt 3 kvar... Toalettspel undanbedes! :)
Andreas Berglund

Rank 1# ITC Europe 2017
Rank 1# ITC Scandinavia 2018

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av benmannen »

fraktalen skrev:Vi har 3 spots kvar till eventet. Det är helt ok för dig som ej är med på reservlistan att betala in anmälningsavgift för de sista 3 spotsen. Reservplatserna är till för just, reserv. Detta kan ha varit lite oklart innan. Använda de rekommenderade medierna för betalning/anmälan och se till att de är ifyllda korrekt.
benmannen skrev:Ska man betala som reserv innan man vet om det finns en ledig plats? Inga problem, ville bara kolla att det verkligen var så...

Fixa fler platser. Jag kan spela på toaletten :)
Är du reserv så se till att betala så fort som möjligt, du har ingen spot bokad som reserv! Är du ej reserv så kan du bara betala och anmäla dig för att få en spot. Det finns som sagt 3 kvar... Toalettspel undanbedes! :)
Tack, då är det betalat för Stefan Viterstedt
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Jacob
Inlägg: 23
Blev medlem: 10 apr 2010, 19:35

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av Jacob »

Anmäler mig (Jacob Scott) som reserv.

petrus
Inlägg: 105
Blev medlem: 07 sep 2011, 15:40

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av petrus »

Anmäler mig, Johan Thulin som reserv.

Turneringen ser ju full ut, ska man betala endå och vad händer då om man inte får en plats?

Användarvisningsbild
fraktalen
Inlägg: 124
Blev medlem: 17 aug 2014, 14:57

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av fraktalen »

petrus skrev:Anmäler mig, Johan Thulin som reserv.

Turneringen ser ju full ut, ska man betala endå och vad händer då om man inte får en plats?
Du ska inte betala som reserv nu när det är fullt. Du står som reserv och sen kommer vi meddela om det blir avhopp. Då gäller det att vara på hugget för vi har ingen kölista!
Andreas Berglund

Rank 1# ITC Europe 2017
Rank 1# ITC Scandinavia 2018

Användarvisningsbild
fraktalen
Inlägg: 124
Blev medlem: 17 aug 2014, 14:57

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av fraktalen »

UPDATE: DÅ VAR DET FULLT IGEN, DET GÅR UNDAN!

Ses i Kärrbo
Andreas Berglund

Rank 1# ITC Europe 2017
Rank 1# ITC Scandinavia 2018

petrus
Inlägg: 105
Blev medlem: 07 sep 2011, 15:40

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av petrus »

Kul, jag tar gärna platsen!

Mail och pengar är på väg!

Användarvisningsbild
orben
Inlägg: 19
Blev medlem: 11 aug 2016, 14:06

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av orben »

Hey

Vi har bestämt oss för att köra standard ITC missions på Westeros spring ITC 2017 GT. Det kommer vara svårt för er som spelar att hinna testköra och eventuellt modda listorna inför det nya missions om vi skulle implementera dem nu. Men det skulle även försvåra för oss som håller i eventet då vi själva inte hunnit spela dem så mycket! Vi stänger dock absolut inga dörrar för framtiden utan vi kommer testa både NOVA och RENEGADES missionpacks i våran spelgrupp. Förhoppningsvis till nästa turnering så kan vi testa något nytt!
Jag repeterar: Westeros spring ITC 2017 GT kommer att spela ITC standard missions!
Ses i april!
Image

Enochia
Inlägg: 598
Blev medlem: 04 nov 2013, 01:33

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av Enochia »

Karl Abrahamsson avanmäler sig tyvärr, eftersom jag redan pröjsat för lunch tänkte jag undra om jag kan få bjuda vinnaren på dom pengarna? alltså, om vinnaren har betalat för lunch och ätit, kan dom lunchpengarna jag redan satt in få betalas tillbaks till honom?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

TNid
Inlägg: 45
Blev medlem: 11 aug 2016, 12:31

Re: Westeros Spring ITC 2017 GT

Inlägg av TNid »

Enochia skrev:Karl Abrahamsson avanmäler sig tyvärr, eftersom jag redan pröjsat för lunch tänkte jag undra om jag kan få bjuda vinnaren på dom pengarna? alltså, om vinnaren har betalat för lunch och ätit, kan dom lunchpengarna jag redan satt in få betalas tillbaks till honom?

Kul grej! Stort Karl :)

Vi meddelar Jony efter att han traditionsenligt vunnit turneringen att du har bjudit honom på maten :)

Med vänlig hälsning

Tobias Löfgren

Skriv svar