Westeros Winter ITC 2016

Turneringar i Västerås med ITC-format

Moderator: fraktalen

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Nurgle »

Nån som åker från Stockholm och är sugen på skjuts? Stor & varm bil samt trevligt sällskap bjudes på (efter första kaffen). Tänkte dra lör morgon och har hotell lör natt.

ekekrantz
Inlägg: 211
Blev medlem: 29 maj 2014, 16:12
Ort: Västerås

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av ekekrantz »

Vi lär oss som arrar, vi skulle lagt upp en listmall för att förenkla:)
Jacob Ekekrantz- Games of Westeros

Mer ITC åt folket!

Max
Inlägg: 644
Blev medlem: 04 jul 2009, 17:44

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Max »

Nurgle skrev:Nån som åker från Stockholm och är sugen på skjuts? Stor & varm bil samt trevligt sällskap bjudes på (efter första kaffen). Tänkte dra lör morgon och har hotell lör natt.

Jag tar gärna en plats, bor i Hjorthagen men kan ju ta mig dit det passar.

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Nurgle »

Max skrev:
Nurgle skrev:Nån som åker från Stockholm och är sugen på skjuts? Stor & varm bil samt trevligt sällskap bjudes på (efter första kaffen). Tänkte dra lör morgon och har hotell lör natt.

Jag tar gärna en plats, bor i Hjorthagen men kan ju ta mig dit det passar.
Toppen :) Drar ett PM så synkar vi.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Gonka Koff »

Nurgle skrev:
Max skrev:
Nurgle skrev:Nån som åker från Stockholm och är sugen på skjuts? Stor & varm bil samt trevligt sällskap bjudes på (efter första kaffen). Tänkte dra lör morgon och har hotell lör natt.

Jag tar gärna en plats, bor i Hjorthagen men kan ju ta mig dit det passar.
Toppen :) Drar ett PM så synkar vi.
Jag hakar gärna på jag med
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Gonka Koff »

Nurgle skrev:Haha, det sjuka med din lista är att den framstår som mjuk i sammanhanget :) Kul att du ska dit!
Jo, det blir en utmaning. Känner mig ganska gammal när jag kommer släpande på en armé som var het för flera år sedan. Jag får nog tänka lite utanför boxen antar jag =).

Kul att jag fick vara med!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

thismeanswarmate
Inlägg: 218
Blev medlem: 31 jul 2013, 05:13

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av thismeanswarmate »

Jag hittade precis lite fel i min lista: Zhandrekh ska vara Warlord och Immortals ska ha Gauss Blasters inte Tesla. // Johannes Wadin
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av Nurgle »

Gonka Koff skrev:
Jag hakar gärna på jag med
Vad härligt :) Då får jag nog strunta i planen att åka i morgonrock & tofflor nu när man får bilgäster :) Jag drar ett PM!

ekekrantz
Inlägg: 211
Blev medlem: 29 maj 2014, 16:12
Ort: Västerås

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av ekekrantz »

Neth_Oni skrev:folk är som vanligt sjukt dåliga på att skriva listor som går att läsa...

de flesta marinespelarna har glömt skriva vilket chapter de spelar. Och nu är jag ingen expert på ITC, men får man i det ta ett allied detachment med samma faction som primära?

Nej kontaktar demons spelaren man han kan ju bara lägga över en pink grupp och ha dual cad. Var tillåtet för länge sen innan de tillät dual av samma detach. Åtgärdar chapters.
Jacob Ekekrantz- Games of Westeros

Mer ITC åt folket!

kraftman
Inlägg: 646
Blev medlem: 01 jun 2010, 15:11

Re: Westeros Winter ITC 2016

Inlägg av kraftman »

Finns det något bra ställe att parkera på i närheten som inte är så dyrt ?

Skriv svar