Easy Comp version 1.65

Moderatorer: Pärssi, Lillen

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Easy Comp version 1.65

Inlägg av Neth_Oni »

jag har ju en del Tau då jag spelat dem mycket (min mest spelade armé på turneringar trots allt) så för min del är det ju inte super bråttom med nya Tau, ser hellre att de blir rättvist kompade och inte för hårt strypta för att inte råka släppa igenom något och heller inte råka missa ett stort hål. För hårt strypte kommer jag nog spela något annat och vill ju inte säga att jag vann SM pga att jag abusade kompen :P

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Easy Comp version 1.65

Inlägg av Flogger »

Är det något som bör ändras idag kanske inte Tyranids ska kompa på warp charges? Eller enbart Hive Tyrants kanske ska räknas? Deras skola är verkligen kiss och de kan inte ha bra grejer.

Rätt tråkigt att inte kunna slänga in en broodlord eller Zoanthrope i sin lista för att de helt plötsligt kompar. Jag och Kosh skrattade mycket när vi sade "dagen en broodlord drog över kompen" :lol:
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Ceasar
Inlägg: 500
Blev medlem: 13 okt 2008, 13:32

Re: Easy Comp version 1.65

Inlägg av Ceasar »

Pärssi skrev:
Neth_Oni skrev:så, är planen att den kommer spikas idag ändå eller skjuter ni lite på den för att inte behöva stressa ihop kompen till Tau?
Vi har en bra bild av Tau som vi är ganska nöjda med, frågan är mer hur snabbt SM-spelarna vill ha mallen för att hinna preppa sig.
Snarast möjligt då det bara är 18 dagar kvar till listinskick. Vill ju inte måla i onödan :-)

Skriv svar