Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Inlägg av Silversixx »

Du har jättefel. Han som kom tvåa spelar med Witch Hunters.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Inlägg av Gonka Koff »

Äggstinn och trött sitter jag här hemma i soffan och väntar på att få höra mer om hur det gick på GothCon! Hörde av Håkan att vi från RT skickade up tre "rookies" till toppborden! -två fantasytjommar och ett youngblood! Det var jäkligt kul att höra! (jag måste säga att jag är jäkligt imponerad av Johns Scotts placering - det var bara några månader sedan jag spelade mot honom, och då hade han en helt omålad jättearmé och ingen som helst koll på regler eller strategi.)

Grattis Stefan till framgångarna! Själv har jag bara mött DE en enda gång, och då jag hann inte riktigt greppa vad det var jag mötte förrens jag pangat sönder varenda ondsint alvrackare till pastej (match 4 på Adepticon). Hoppas vi får en chans att mötas nere på klubben nån dag så du får visa mig hur dom skall spelas!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Inlägg av Excessus »

Finns det bilder från eventet?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Inlägg av benmannen »

Excessus skrev:Finns det bilder från eventet?
Tackar boys, ja det gick hyfsat bra. Jag siktade på top 25 så det målet klarade jag av... Jag postade just lite grann på bloggen och några bilder. Det kommer lite mer senare idag hoppas jag.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Användarvisningsbild
muffin
Inlägg: 563
Blev medlem: 03 dec 2010, 23:06
Ort: Falun

Re: Benmannens Dark Eldaräventyr på GothCon 2011

Inlägg av muffin »

grymt, det är roligt att se bilder från eventet. gz till top 25 benmannens.
becon är ganska roligt.

Skriv svar