Söker bra battle reports

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av Lottomannen »

Han har ju dessutom gått helt nukleär när det gäller bantret. När jag började titta för ett par år sedan så var det mest ett par polare som pratade väldigt mycket om spelet, andra nördiga hobbies, film de gillade osv.
Nu beter han sig som om han har kopplat ett bilbatteri i genitalierna och hällt amfetamin i kaffet.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av Gonka Koff »

Kerrai skrev:Fast Dave gör ju "Banter batreps" där hela grejen ÄR att snacka skit och ha kul mer än att spela rätt och proffsigt.

En som gör tokigt bra battreps (i min mening) är https://www.youtube.com/user/StrikingScorpion82
Snygga, bra ljud, förklarande. Spelar oftast på riktigt snygga bord också.
Tack för tipset! Riktigt snygga spelbord och arméer.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av Trulsante »

Här har du seriösa listor som är kompetetiva till fingerspetsarna. Och för det mesta trevliga spelare...

https://www.youtube.com/user/TeamSGvideo
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av Elevatorlake »

Själv gillar jag mwg trots att de inte är lysande taktiker eller får alla regler rätt eftersom de för mig är precis samma sak som den här hobbyn är; underhållning och inte blodigt allvar (förutom när man kör khorne då) och till det tycker jag de passar utmärkt.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

neophytes
Inlägg: 22
Blev medlem: 21 dec 2014, 12:34

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av neophytes »

Fast med Dave får man ta en nypa salt, mycket är ju baserat på hans sjukdom och de rätt tunga drogerna/medicinerna han tar för att hålla det på en fungerande nivå.

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Söker bra battle reports

Inlägg av Lottomannen »

neophytes skrev:Fast med Dave får man ta en nypa salt, mycket är ju baserat på hans sjukdom och de rätt tunga drogerna/medicinerna han tar för att hålla det på en fungerande nivå.
Det hade jag ingen aning om, det förklarar ju saken.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Skriv svar