Sådärja, den första flygaren är klar. Den blev mörk och mysig, GWs spraygun gjorde susen igen.
Nu inser jag att jag inte hade lansarna på när jag tog bilderna, jag har magnetat dem och disintegrator cannonsen också. Jag gillar att köra den billig med bara en Splinter Cannonuppgradering...
Men annars är favvosetupen:
2 Dark Lances
Splintercannon
2 Shatterfield Missiles + 2 Monoscythe Missiles
Night Shields
Då går den lös på 165p vilket är rätt dyrt men den blir rätt allround och bra... Sålänge inga andra flygare dyker upp. Då kraschar den direkt...
Härnäst är det dags att måla upp Reapern, jag gillade inte dess storsegel som den kommer med utan magenetade två småsegel som jag gjort på mina andra båtar för att representera Enhanced Aethersails. Det blev mycket bättre. Den kostar typ som Razorwingen i poäng så jag tänker att jag kan byta med dem fram och tillbaka.
Ikväll ska vi spela en liten intromatch. Det är en kompis som kanske ska ta upp 40k igen, vi ska testa hans gamla Nekrons mot en snäll Dark Eldarlista.
Sen i helgen blir det heldagsspelande hemma hos mig igen. Då blir det premiär för ett HELT färdigmålad arme! Det blir första matchen så!