Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Tackarrr! Högerarmen är ny liksom klubban, och så har jag bytt ut hans generiska Crozium Arcanum-huvud till ett DA-temat huvud. Modellen var i övrigt klar sedan tidigare så jag har bara sågat lite i den och pimpat den till en tjusigare och synnerligen effektiv närstridsmaskin.
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Mitt OOP projekt tar saj!
1000p färdigsamlat. Nu ska det bara målas klart, börjat med de 10 rosa gubbsen, ska ha blåa och rosa i olika enheter

Kairos och Lord of Change a la 90 tal!

Och mina flamers som nästan är färdigmålade

1000p färdigsamlat. Nu ska det bara målas klart, börjat med de 10 rosa gubbsen, ska ha blåa och rosa i olika enheter

Kairos och Lord of Change a la 90 tal!

Och mina flamers som nästan är färdigmålade

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Gonka Koff
Mycket är gammalt, men en hel del nytt, exempelvis Tesla Immortals, Night scythe, Quad Gun, Zahndrekh samt Obyron .. och objektiven. Imorgon åker de till Polen!
- Bilagor
-
- DSC00293.JPG
- (278.42 KiB) Nerladdad 354 gånger
-
- DSC00292.JPG
- (276.12 KiB) Nerladdad 354 gånger
-
- DSC00291.JPG
- (393.28 KiB) Nerladdad 354 gånger
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Gonka Koff
Lite till...
- Bilagor
-
- DSC00299.JPG
- (246.22 KiB) Nerladdad 354 gånger
-
- DSC00298.JPG
- (271.22 KiB) Nerladdad 354 gånger
-
- DSC00296.JPG
- (269.39 KiB) Nerladdad 354 gånger
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Gonka Koff
... och sista
- Bilagor
-
- DSC00300.JPG
- (269.83 KiB) Nerladdad 354 gånger
-
Doc Sniksnak
Fett nice!
Riktigt cool quad gun.
Rejälers cool quadgun. Hade vart ännu mer nice med en necron aegis. 
/J-J
- bolterochkniv
tjock nice! kommer det rapporteras ngt från polen?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
- Hemogoblin
Fluffmongo
"BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"
"BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"