Sweet! Pressa Kjelle att komma med ossjonte skrev:Jonas Nero anmäler sig.
FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- bolterochkniv
och BT antar jag? eller kommer de ersättas av ett eventuellt nytt SM-codex?Joakim skrev:Highlander innebär max 3 av samma enhet ur troops undantag systrar.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Glömde BT.
När kommer nya SM?
På grund av den hårt åtdragna kompen kommer visa val inte tillåtas denna gången. Om det är något du vet med dig kan komma att strykas men är osäker på grund av målning eller inköp skicka ett PM och fråga.
Med största sannorlikhet kommer inga dubbleringar utanfär troops tillåtas.
Samt Battlebrothers kommer att sänkas ett steg.
Varför? Jo för att vi vill göra något nyare i göteborgsanda!
När kommer nya SM?
På grund av den hårt åtdragna kompen kommer visa val inte tillåtas denna gången. Om det är något du vet med dig kan komma att strykas men är osäker på grund av målning eller inköp skicka ett PM och fråga.
Med största sannorlikhet kommer inga dubbleringar utanfär troops tillåtas.
Samt Battlebrothers kommer att sänkas ett steg.
Varför? Jo för att vi vill göra något nyare i göteborgsanda!
Jag skulle tro att nya SM inte kommer vara med, känner på mig att det kommer vara för svårt att hitta combosarna och annat hårt som är det vi ska kompa/banna, skulle tro att vi inte hittat/förståt allt bra i eldarboken än. Men vi får prata om det.
Jag anmäler:
Robin Kinnunen
Linus Lindgren
Niklas Backer-Meurke
alla spelar för KiB
Vet inte om jag är dålig och har missat det eller om det inte bestämts än, men när ska listorna in?
Robin Kinnunen
Linus Lindgren
Niklas Backer-Meurke
alla spelar för KiB
Vet inte om jag är dålig och har missat det eller om det inte bestämts än, men när ska listorna in?
Jag tror vi tänkt att dom skall vara inne vid månadsskiftet, men skall kolla med Oscar.
Även det här påverkar i hög grad inköp och målning, så det skulle vara skönt med besked ganska snart i alla fall. Kommer bli grymt hur som!Max skrev:Jag skulle tro att nya SM inte kommer vara med, känner på mig att det kommer vara för svårt att hitta combosarna och annat hårt som är det vi ska kompa/banna, skulle tro att vi inte hittat/förståt allt bra i eldarboken än. Men vi får prata om det.
-
Flygmaskin
FLABBERGAST 21-22 September
Tycker absolut att nya mariner skall få vara med ifall dexen kommer i början av september. Ett stadigt gastgäng borde kunna analysera boken rätt ingående om vi avsätter någon dag att diskutera det grundligt.
Människomat, till exempel spannmål.
- Skcuzzlebumm
Neil är med!
GAST självklart!
RE: SM codex - det kommer ut 7e September då har vi bara 3 veckor med det innan turneringen. Därmed tror jag att vi hinner inte med att 'bryta' det för att hitta vad vi måste komp eller inte.
GAST självklart!
RE: SM codex - det kommer ut 7e September då har vi bara 3 veckor med det innan turneringen. Därmed tror jag att vi hinner inte med att 'bryta' det för att hitta vad vi måste komp eller inte.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...