SM arme sälges

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Nefrums

Re: SM arme sälges

Inlägg av Nefrums »

trtollet skrev:Sälj det till honom, jag drar mig ur. Av princip skulle jag aldrig göra affärer med någon som ändrar villkoren i försäljningen. Jag hade redan accepterat dina premisser och var först med att erbjuda mig att köpa hela.

Jag ser ner på dig som människa och kommer inte att köpa det, eller något annat, för någon summa.

eee wut? vad är ändrat? var jag otydlig nånstans?

edit: jag är kanske för van vid att alt går till som på ebay, sorry, borde varit tydligare med det.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

2000kr+frakt going once!
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Flygmaskin

Re: Sv: SM arme sälges

Inlägg av Flygmaskin »

kombat skrev:
Izin skrev:Vafan Jeppa, sluta sälja och börja spela
+2
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

2000 going twice!

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

Sold!

Du_Rietz

Inlägg av Du_Rietz »

Yay! :D

facelessabsalom

Inlägg av facelessabsalom »

Nefrums skrev:
trtollet skrev:Sälj det till honom, jag drar mig ur. Av princip skulle jag aldrig göra affärer med någon som ändrar villkoren i försäljningen. Jag hade redan accepterat dina premisser och var först med att erbjuda mig att köpa hela.

Jag ser ner på dig som människa och kommer inte att köpa det, eller något annat, för någon summa.

eee wut? vad är ändrat? var jag otydlig nånstans?

edit: jag är kanske för van vid att alt går till som på ebay, sorry, borde varit tydligare med det.
Tror att det handlar om att han var först som sa att han köper allt. Han frågade ju om pris och frakt, sen säljer du det till Du_Rietz utan ens att nämna honom? Blev ju dessutom budgivning istället för först till kvarn, som såg ut att vara villkoren.

Edit: ursäkta trtollet, skriver i iphone och hade inte ditt namn i minne så därför skriver som om du inte var här pga lathet :p

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

yes. Det var jag som var otydlig i min första post. Jag blev irriterad av att folk sa att de ville ha den utan att ge konkret bud.. Men det var mitt fel som inte var tydlig.

Du_Rietz

Inlägg av Du_Rietz »

Men nu kommer de stora frågorna om livet universum och allt:
Var och hur ska jag betala?
Hur och när skickar du armén?

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

jag skickade pm till dig :-)

Annars kan du PMa mig ditt tele nr. så löser vi det.

Skriv svar