Snabb update:
Lilleper går mot vad som ser ut som en storvinst. Hans flugor har presterat edamer och limburger och gjort kaos på motståndarens demoner/spawns.
Jimmy Hesselberg trampar på och verkar gå mot storvinst mot en rätt crappy IG-lista. Han är trängd i ett hörn och tar emot av en orc warboss, wraiths och scaraber.
Lilljocke tar 10-10 efter att verkligen velat ha en runda till. Sista rundan tappar Jocke dryga 9p i ett svep när han blir bortskjuten från en objektiv som motståndaren sedan claimar.
Kickern kan stolt konstatera att det verkar vara eldar som vinner (båda spelar scatterbikes). Mer seriöst kan man säga att motståndaren har kvar en handfull bikes och en bastion med fem dark eldar-gubbs inuti. Dessutom glömde kickern en bikeenhet och en farseer i reserv fram till runda 5
Hylander har en tuff match mot både motståndaren och tärningarna (sedan att han GLÖMDE skjuta en centenhet en runda får han stå för själv :p ). Draigo och kompani gör livet lite surt för Per, vi får se vad som händer...
Daniel Hesselberg har en skittråkig närstrid i mitten på sitt bräde. I soppan ingår: grimoarade screamers, wraiths, en d-lord, en babiljon scaraber. Den har stått och tuggat sedan runda två tror jag... Men det blir antagligen liten vinst till papa.
Tröger har det desto roligare mot sin poddande marinespelare. Vad jag kan se har killen typ poddar kvar på brädet

Killen har dessutom med omålade gubbar som inte har alla delar på plats. Widner och Mortarions ögon hade börjat blöda.
Olof, med sin numera legendariska toklista hoppar, skjuter och trollar sig runt en decurionnecronlista. Han ligger efter i maelstrom (!) men leder allt annat. Fun fact - norrbaggen tar RPs som en mindre necrongud!
Jag streamar mer när jag hämtat min laddare. Tyvärr kan jag inte kommentera filmerna, och wifit här motsvarar där Sverige var för 10år sedan
Vi hörs!
PS. Nästa år är etc i Athen, förhandla med era nära och kära nu! Vi behöver mer svenskar på plats

DS.
Skickat från min A0001 via Tapatalk