Info Gothcon 2014 *Uppdaterad första post 9/2*
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info Gothcon 2014
Vi vet ju inte helt hundra när ig-codexen kommer heller. Och även om listorna ska in en månad innan turneringen kanske det är lite knappt med tid för att kompa en ny codex, kanske lika bra att låta IG få en sista avskedsturnering iom gothcon innan den nya codexen kommer gälla, förutsatt att den inte kommer redan i januari (vilket jag tvivlar på)
Jadesåklart... Antagligen får vi nidz först, sedan hobbiten. Därefter kanske IG. Så ja, lika bra att ställa in sig på 5th ed. codexet ^^
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Start kl 13 gör att vi norrlänningar som jobbar på torsdagen hinner ta tåget hem till Göteborg...LillePer skrev:Förmodligen start runt lunch på fredag. Prisutdelning runt 13 på söndag. (Högst preliminärt men för att ge en fingervisning)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
är det sagt något om Forgeworld är tillåtet i år också? Skulle vara kul att spela mina thunderers som just det för en gångs skull ^^
Och på tal om det, någon som vet vart jag hittar de senaste reglerna för dem?
Och på tal om det, någon som vet vart jag hittar de senaste reglerna för dem?
Imperial Armour Volume 1 second edition. s. 57Neth_Oni skrev: Och på tal om det, någon som vet vart jag hittar de senaste reglerna för dem?
- bolterochkniv
hade varit asballt om IA fick vara med!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
tråkigt nog är det inplanerat ett 60-årskalas så man kan tydligen inte kan vara med. men med tanke på att det är min familj så är jag ändå nöjd över att ha lyckats dra ur dem den infon innan april så jag slapp lägga ut pengar i onödan. hoppas resten av er får en trevlig helg.
Ja' än't bittä'!
Hur kommer det bli med alla digitala bastard-codexar?
Läs på fliken KOMP. Man vill kompa in iallafall de senaste digitala släppen.Molgorain skrev:Hur kommer det bli med alla digitala bastard-codexar?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
På ren svenska, för oss som inte hänger 24/7 på svenska40k?Trulsante skrev:Läs på fliken KOMP. Man vill kompa in iallafall de senaste digitala släppen.Molgorain skrev:Hur kommer det bli med alla digitala bastard-codexar?
Hint: länka!