Allmänt
Moderator: Kompmallsansvariga
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Allmänt
Vad gäller för IA saker?
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
I SM mallen skriver ni:
-3 first 3 Rhino/Razorback
När ni skriver på detta sätt betyder det att 3st ger -3 eller -9?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Borde helt klart vara per styck.Hylander skrev:I SM mallen skriver ni:
Misstänker det men det kanske skall klargöras så att det inte blir ledsna spelare p.g.a. misstolkningar.Mortarion skrev:Borde helt klart vara per styck.Hylander skrev:I SM mallen skriver ni:
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
@Nefrums: Vi har försökt ta med alla IA-saker vi kan kommit på, är det något som saknas så påpeka gärna det.
@Hylander: Vi skall skriva en sammanfattning på hur man läser mallen så att allt sådant här klaras upp. I fallet med tre Rhinos ger de totalt -9.
@Hylander: Vi skall skriva en sammanfattning på hur man läser mallen så att allt sådant här klaras upp. I fallet med tre Rhinos ger de totalt -9.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jättebra jobbat med mallen.
Jag undrar vad en snitt armé ligger på, själv kompar min tz-chaos armé 12 vilket jag tycker är lite i underkant. Vad kompar ni andra?
Vad är meningen att en standar marin armé ska ligga på? 10?
//Björn
Jag undrar vad en snitt armé ligger på, själv kompar min tz-chaos armé 12 vilket jag tycker är lite i underkant. Vad kompar ni andra?
Vad är meningen att en standar marin armé ska ligga på? 10?
//Björn
Över 50 är snällt, 50 medel, under 50 börjar det bli hårt under 20 har man nog ostat en del.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Tja
Jag byggde ju min start efter förra mallen, där hamnade jag på 53 i komp
Efter den nya mallen ligger den på 32
Så nu blir det till att tänka om
målet var att hamna över 50
//Kerrai
Jag byggde ju min start efter förra mallen, där hamnade jag på 53 i komp
Efter den nya mallen ligger den på 32
Så nu blir det till att tänka om
//Kerrai
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Vad braKatarsis skrev:Över 50 är snällt, 50 medel, under 50 börjar det bli hårt under 20 har man nog ostat en del.
//Björn