Bara en plats kvar dåJoakim skrev:Åker gärna med dig Johan!
Gamers Weekend ”GW” i Kinna
Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna
PAX!Asplund skrev:Bara en plats kvar dåJoakim skrev:Åker gärna med dig Johan!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Smidigt värre det härSerpent skrev:PAX!Asplund skrev:Bara en plats kvar dåJoakim skrev:Åker gärna med dig Johan!
Hur långt från stationen ligger platsen för turneringen?
-
patrik thoren
Ca 3 km...men va hämtar och lämnar dig om du vill
Mvh
Putte
Mvh
Putte
Jag skall dit i år igen! Skall bara klara förhandlingarna hemma samt maila putte 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
patrik thoren
Efter en liten snackis med Anders "Argos" Erestam så skall vi köra med RT-mallen 7.0....
-
Silversixx
Fan, jag är då lite sugen. Men precis som Hylander så måste jag utföra lite plan-fu med barn och sambo så att jag slipper jobba på avbetalning hemma...
Fick inget rakt svar hemma så jag anmälda mig rätt av istället. Dags att meddela läget 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Vad jag vet är jag fortfarande Ylvait...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...