Fusk!
Är det bara Daemons som har den regeln nu för tiden?
(har bara byggt engudslistor med nyaste C:CSM)
Ostig men annorlunda Chaos Marines?
- speedfreek
Re: Ostig men annorlunda Chaos Marines?
Jupp, jättetråkigt, ofluffigt osv är det. Bara folk med värdighet som inte blandar marks nu för tiden. GWs tanke är väll i linje med deras nya role-models, red corsairs, att gå ifrån legionerna och preimera löst sammansatta warbands som fungerar mest för att lorden/sorc.en/prinsen säger att det fungerar.
Jag tror att listan skulle vilja ha en karaktär som åker i bil, som det är nu kommer prinsen få gömma sig bakom raiders och/eller äta allt smatter motståndarn har. Tror inte ens MoN pallar det (då smatter är allt upp till missiler). Bara Khorn-marks och ikoner skulle göra listan väldigt cool och karakteristisk.
Jag instämmer med Dhettneck att raidersarnas bästa försvar mot saker som pajar dem på nära håll är elaka saker som chargar ut. Glöm inte att du har 8 Godhammers också...
Jag tror att listan skulle vilja ha en karaktär som åker i bil, som det är nu kommer prinsen få gömma sig bakom raiders och/eller äta allt smatter motståndarn har. Tror inte ens MoN pallar det (då smatter är allt upp till missiler). Bara Khorn-marks och ikoner skulle göra listan väldigt cool och karakteristisk.
Jag instämmer med Dhettneck att raidersarnas bästa försvar mot saker som pajar dem på nära håll är elaka saker som chargar ut. Glöm inte att du har 8 Godhammers också...
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Kör på den listan, den är tuff
En bild säger mer än 1000 kaniner
frågan nu är bara om folk hade tyckt att det är skoj att spela mot denna lista? risken är att det blir lite enformigt?
men jag ska testa den mot en polares gothcon armé på skoj i dagarna.
men jag ska testa den mot en polares gothcon armé på skoj i dagarna.