[Köpes] Space hulk, brädspelet
Moderator: Katarsis
[Köpes] Space hulk, brädspelet
Hej,
Är det något som har 2009 eller 2014 utgåvan av Space hulk till salu?
Re: [Köpes] Space hulk, brädspelet
Jag har samtliga tiles och tokens från 2009 utgåvan. Intresserad?LeMalque skrev:Hej,
Nej,
det är hela spelet jag letar efter.
Tack ändå!
det är hela spelet jag letar efter.
Tack ändå!
Jag har 2009 jubileumsutgåvan komplett i princip ospelat. OCH så har jga byggt hela Marinestyrkan av Chaos Spacemarinesterminators! Så man kan spela det med onda marinesLeMalque skrev:Hej,
Vad hade du tänkt betala för det?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Hej,
Jag har båda två versioner, oöppnade (fortf. inplastade) och (såklart) ospelade.
Har gått i småtankar på att sälja något av dem så jag är också nyfiken på vad du vill betala för det?
Jag har båda två versioner, oöppnade (fortf. inplastade) och (såklart) ospelade.
Har gått i småtankar på att sälja något av dem så jag är också nyfiken på vad du vill betala för det?
Hej igen,
Ursäkta att jag inte svarat tidigare (jag har haft galet mkt att göra, så jag glömde faktiskt mitt eget inlägg).
Jag hade tänkt 1500:- för ett ospelat och oöppnat ex, vilket är vad det typ går för på ebay med frakt.
Vad tycks? Fair enough?
Ursäkta att jag inte svarat tidigare (jag har haft galet mkt att göra, så jag glömde faktiskt mitt eget inlägg).
Jag hade tänkt 1500:- för ett ospelat och oöppnat ex, vilket är vad det typ går för på ebay med frakt.
Vad tycks? Fair enough?
Det låter bra. Jag har fixat en Sabol Designs Army Transportväska till mitt ex av 2009 jubileums Space Hulk.
Genestealersarna ligger alla i individuella fack. En enda är målad. Jag testade ett gul-lila färgschema. De har alla fått resinbaser som matchar en Space Hulkkorridor. Se bilder.
Alla marinsen är fortfarande orörda i påse.
Spelet är helt komplett, I princip ospelat. En av regelböckerna blev lite riven på framsidan, jag lagade det med lite tejp.
I 2014 utgåvan kom ett nytt scenario med. Jag har kopierat reglerna och printat ut de delar som var unika för scenariot. De följer med. 2014 utgåvan har mindre korridorer med så 2009 versionen är lite lyxigare. Det är lite skillnad på dem.
Du kan få rubbet för 1500kr + frakt eller hämta upp dem här i stockholm. Army transportväskan är värd över 500kr... Behöver du originallådan så kan kanske den finnas i källaren nånstans men jag kan inte lova nåt
Se den som en ev bonus om vill slå till.

Genestealersarna ligger alla i individuella fack. En enda är målad. Jag testade ett gul-lila färgschema. De har alla fått resinbaser som matchar en Space Hulkkorridor. Se bilder.
Alla marinsen är fortfarande orörda i påse.
Spelet är helt komplett, I princip ospelat. En av regelböckerna blev lite riven på framsidan, jag lagade det med lite tejp.
I 2014 utgåvan kom ett nytt scenario med. Jag har kopierat reglerna och printat ut de delar som var unika för scenariot. De följer med. 2014 utgåvan har mindre korridorer med så 2009 versionen är lite lyxigare. Det är lite skillnad på dem.
Du kan få rubbet för 1500kr + frakt eller hämta upp dem här i stockholm. Army transportväskan är värd över 500kr... Behöver du originallådan så kan kanske den finnas i källaren nånstans men jag kan inte lova nåt
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Hej igen,
Tack för ett snabbt svar
. Jag hade nog tänkt mig ett oöppnat ex med låda osv (du vet den den känslan av att puncha counters och klippa modeller från sprues).
Är det ok om jag funderar ett tag?
Tack för ett snabbt svar
Är det ok om jag funderar ett tag?
Visst. Fundera du!
Jag lägger nog upp kittet till försäljning om du inte slår till... så hör gärna av dig.
Jag lägger nog upp kittet till försäljning om du inte slår till... så hör gärna av dig.
-
fredrik40k
Jag har ett oöppnat exemplar och är villig att sälja det för 1500:-. Bara att höra av sig vid intresse!LeMalque skrev:Hej igen,
Vad tycks? Fair enough?