Den mest neutrala karaktären i 40k??

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
GoTNGWH40k

Re: Den mest neutrala karaktären i 40k??

Inlägg av GoTNGWH40k »

Önska att jag kunde göra det.

Det jag definitivt kan göra är att jag imorgon kan lägga upp en gmailadress och lämna material i en Drive. Drive brukar vara längst till höger i bården (Det är sex gråsvarta rutor). Står man med muspekaren så dyker Drive upp.

Orolig för att GW kommer ta oss i örat ifall vi visar för mycket. För oss betyder det mer att NI gillar det. Det bästa sättet tycker vi är att bjuda in personer som som får tycka till under hela processen.

Fixar det imorgon. När ni läst klart är det bara att skicka ett mail (till sig själv. Den adressen ni är inne på).

Tackar för alla synpunkter.

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Hej,

Varsågoda,..

Gå in på Gmail. Konto: masteroriello@gmail.com. Lösen: svenska40k.

ALLA åsikter tas emot med varmt sinne.

Materialet finns i Driven.

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Tjena tjena,

Har fått en del kommentaren från några som varit inne och kollat.

Om det finns några fler som tittat på bilderna. Vad säger tycker ni?

//

OhmanJ

Inlägg av OhmanJ »

Jo, det såg väl fint ut. Förstod inte alls vad det är för typ av spel men det klarnar väl med tiden!

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Hej,

Eftersom det är väldigt husch husch med det så tog jag fram vissa bilder som inte skulle avslöja för mycket.

Jag svara såhär: Ju mer spelare/krigare du kan från 30k och 40k världen desto vassare kommer du att vara på spelet. Med andra ord den som kan mest kommer att vinna mest, endast kopplat till namn på spelare/krigare.

Kan du gissa dig till vad det är för typ av spel?

Om du gissar det så har jag inte sagt det :-). Det borde teknisk kunna hålla i rätten..:-).

OhmanJ

Inlägg av OhmanJ »

Bitarna börjar falla på plats. Bilderna avslöjade ju en del men det var lite oväntat så jag behövde väl lite betänketid. Helt klart en titel som kommer stå ut ifrån det övriga utbudet av 40k-spel!

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Ja,

Det har vi fått höra sedan vi började och det är riktigt roligt och utmanande. Väldigt utmanade. Det var som att vi saknade något i början. Fast vi har hittat själen i det vi gör som också kommer att göra att andra kan uppskatta det.

Mycket själ har lagts ned på det.

Det intressanta att höra från dig OCH andra är, utifrån det du sett och vad du tror att det är för spel (kan givetvis klargöra en del om spelet ifall det behövs) kan det funka??? :-).

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Vi har valt Sister Ephrael Stern som den person som ska vara personen som guidar spelarna i vår tutorial.

Några kommentar? Andra bättre "Neutralare" förslag?

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Jag hade kört på en servitor som någon skrev. Ska det vara massa inspelade röster hade jag kört på en inquisitor, för servitors röster lär bli riktigt svåra att få till bra och samtidigt klart.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

GoTNGWH40k

Inlägg av GoTNGWH40k »

Servitor......!!

Det kan definitivt vara något....

Ska kolla upp det direkt.

Skriv svar