KHORNE!!
Re: KHORNE!!
Jag tycker denna verkar snyggare än FWs faktiskt 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Protein for the protein god!Lottomannen skrev:Quorn!!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Elevatorlake
Svårt att se och jag hoppas du har rätt men tror tyvärr inte detFlogger skrev:Jag tycker denna verkar snyggare än FWs faktiskt
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Den där snubben ser ut att vara mer än dubbelt så stor som den gamla. Kommer bli... intressant... att transportera den besten.
Förhoppnigsvis så stämmer rykterna om att CSM boken följer i denna killens fotspår. Lite coola Khorne releaser är nog vad som krävs för att jag ska ta tag i mina World Eater(och 40k i allmänhet) igen.
Förhoppnigsvis så stämmer rykterna om att CSM boken följer i denna killens fotspår. Lite coola Khorne releaser är nog vad som krävs för att jag ska ta tag i mina World Eater(och 40k i allmänhet) igen.
Ryktena säger ju dessutom nya Berzerkers, Berzerkers på juggar och en Khorne Lord.
Blir inte riktigt klok på hur CSM- släppet ser ut egentligen. Från början sas det ren Khorne- bok. Nu sägs det inga cult- trupper i nya CSM- codexen och att varje gud får en vecka i WD.
Blir inte riktigt klok på hur CSM- släppet ser ut egentligen. Från början sas det ren Khorne- bok. Nu sägs det inga cult- trupper i nya CSM- codexen och att varje gud får en vecka i WD.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
En sak är garanterad i 40k, att där ALLTID är csm-rykten ute och spökar...Yabob skrev:Ryktena säger ju dessutom nya Berzerkers, Berzerkers på juggar och en Khorne Lord.
...dock ska man ta dem med en nypa salt, då de flesta rykten för csm bara är trollningar...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Det har kommit en bättre bild nu =)

Här finns några fler sämre bilder med andra vapen.
http://descansodelescriba.blogspot.de/2 ... s-de.html/

Här finns några fler sämre bilder med andra vapen.
http://descansodelescriba.blogspot.de/2 ... s-de.html/
Senast redigerad av 2 PatrikW, redigerad totalt 26 gång.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Khorne for the Khorne-God!!!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016