Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
MMMM nurgel rumpor..
tror också lila skulle funka bra. Annars kan du ju lägga olika washer på olika delar av modellerna så dem tonerna varier lite.
tror också lila skulle funka bra. Annars kan du ju lägga olika washer på olika delar av modellerna så dem tonerna varier lite.
Skära skära skära skära...

"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- theWatchman
Kompoptning till Varberg 
- Bilagor
-
- dreadknight.JPG (182.07 KiB) Visad 1861 gånger
Hur länge har den vart klar? Ja menar du vågar väl knappast visa något av din lista innehåller innan list inlämningen har varttheWatchman skrev:Kompoptning till Varberg
Snygg iallafall!
- speedfreek
Snyggt!
Saknar babybjörn och teletubbies-antennerna bara.
För jag antar att den har hopplåda men inte är wysiwyg?
Eller är det teleportmojängen man kan ana på höften?
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Han har bara gjort en rippoff på min men glömt sätta dit teleportgrejerspeedfreek skrev:Snyggt!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
I Tyranidfluff från början av 90-talet (när Andy Chambers skrev det, tex WD145) så var tyraniderna inte den svärm av gräshoppor som bara äter allt i dess väg de är i dagens codex. De var smarta.
De infiltrerade planeter, infekterade varelsers genetiska koder och muterade fram hybrider som de fullständigt kontrollerade.
Genestealer Patriacher och Genestealer Magusar tog politisk kontroll över planeter, la ner försvaret och Genestealer kultisterna tog emot Tyranidflottan med öppna armar (innan de blev uppätna
).
Tyraniderna använde fiender som värdkroppar med brainbugs som kontrollerade dem medan de växte.
Jag saknar det.
För att få lite mer karaktär i min tyranidarmé har jag tänkt addera lite modeller på det temat. Först ut är en Hybrid mellan Dark Eldar Wych & Termagant som jag kommer att spela som en helt vanlig termagant:

De infiltrerade planeter, infekterade varelsers genetiska koder och muterade fram hybrider som de fullständigt kontrollerade.
Genestealer Patriacher och Genestealer Magusar tog politisk kontroll över planeter, la ner försvaret och Genestealer kultisterna tog emot Tyranidflottan med öppna armar (innan de blev uppätna
Tyraniderna använde fiender som värdkroppar med brainbugs som kontrollerade dem medan de växte.
Jag saknar det.
För att få lite mer karaktär i min tyranidarmé har jag tänkt addera lite modeller på det temat. Först ut är en Hybrid mellan Dark Eldar Wych & Termagant som jag kommer att spela som en helt vanlig termagant:

Captaingallas>> Sweet, gillar konceptet. Mer retro!
theWatchman: Jättesnygg. Gärna mer bilder på annat lösviktgodis.
Captaingallas: Kul idé. Kör hårt!
Själv grävde jag fram min arme förra hösten efter en pause på ca 13år. Jag har
rengjort och tagit bort oändliga lager färg på ett stort antal modeller och hoppas
kunna visa några här snart. Men målandet går i snigeltakt! Och så har jag en
fettish för dom gamla, tunga, tenn modellerna så färgschemat blir inte alls lika
bra som på plastmodellerna.
Captaingallas: Kul idé. Kör hårt!
Själv grävde jag fram min arme förra hösten efter en pause på ca 13år. Jag har
rengjort och tagit bort oändliga lager färg på ett stort antal modeller och hoppas
kunna visa några här snart. Men målandet går i snigeltakt! Och så har jag en
fettish för dom gamla, tunga, tenn modellerna så färgschemat blir inte alls lika
bra som på plastmodellerna.