FLABBERGAST 15-16 Mars
Re: FLABBERGAST 15-16 Mars
Jag tänkte käka på Texas Longhorn på lördagskvällen om någon är sugen... om vi nu ändå är inne på det där med mat...
Mattias Lindeberg
Swedbankpatrik thoren skrev:Ett konto så jag kan sätta in pengar.
Vad blir det för lunch?
8105-9
974 271 681-5
Just nu kollar vi på en leverantör som kan komma med stora portioner med varm husmanskost. Det är lite dyrare än förra årets mat, men var det som folk hade mest kritik på, så något som vi försöker fixa. Kan förmodligen fixa olika rätter och har vegetarisk mat, men vi kommer med färdig information när vi bestämt oss.
Märk betalningen med ert namn.
-
Doc Sniksnak
Jan Talts anmäler sig
Jag antar att escalation och stronghold assault inte är tillåtna?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Det stämmer.Trulsante skrev:Jag antar att escalation och stronghold assault inte är tillåtna?
Gustaf Friberg, GAST, är med!
Jonas Abel, Ylva, anmäler sig.
joppe josefsson anmäler sig
Ett generellt tips: nämn gärna redan i första posten att någon sorts restriktionsmall utöver subkompen kommer att användas så att man vet det så tidigt som möjligt. Sedan att den inte är spikad gör inte så mycket, för det viktiga är att man vet om det, och kan planera efter det.
Minns att jag även förra gången till och med börjat måla lite gubbar som det sedan visade sig inte fick användas.
Vill inte låta gnällig utan vill bara ge lite konstruktiv kritik.
Minns att jag även förra gången till och med börjat måla lite gubbar som det sedan visade sig inte fick användas.
Vill inte låta gnällig utan vill bara ge lite konstruktiv kritik.