Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Insåg att jag aldrig kommer orka jaga upp tillräckligt med sniper-rifles på vanlig väg, så det fick bli konverterande.

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Riktigt häftiga! Mycket snyggare än originalmodellerna!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
jockelinde
- Kontakt:
Det samma. Spännade hela vägen till slutetExcessus skrev:Det är det bästa med chaos, anything goes! Tack för trevlig match!
WIP Pask i punisher samt en stormblade. Roligt att måla fordon, var nog tio år sedan sist

mina steel legion ska bli helt ökentemade för att passa ihop med ökenborden på föreningen och det uppkommande Armageddon Apocalypse slaget som kommer någon gång, troligen efter ork codexet

mina steel legion ska bli helt ökentemade för att passa ihop med ökenborden på föreningen och det uppkommande Armageddon Apocalypse slaget som kommer någon gång, troligen efter ork codexet
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Fasen va ball!
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
- NilssonHarHund
Målar och bygger om mina 10+ år gamla anonyma marines till salamanders. Här är herr kapten med brinnande svärd.

@ Nilssonharhund. Härligt att se att du gör annat än att lurka på forumet!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
katzenjammer
Mycket fin salamander! Den konverteringen vill jag knycka om jag får? (Obs: kommer göra det oavsett), bra grön färg också.
Flesh is a design fault