Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Den ser bättre ut på riktigt (tycker jag, i alla fall). Har försökt att få mer fart i posen. Men den kunde kanske ha varit lite mer framåtlutad. Fast då hade man nog inte kunnat se allt jobb som var gjort på ansikte och torso... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vad är det för fel på gangnam style pose?
Tycker den ser bra ut, saknar fladdermusvingar på huvet bara
Tycker den ser bra ut, saknar fladdermusvingar på huvet bara
Super snygg!
Hur har du gjort jump packet? nedre delen är ju ifrån stormraven moterer va? Eller en Raider. Vad är resten?
Jag gillar posen.
Hur har du gjort jump packet? nedre delen är ju ifrån stormraven moterer va? Eller en Raider. Vad är resten?
Jag gillar posen.
Raketpaketet är bitar från Stormtalonmotorerna. Insugen var jag tvungen att skära ut från sina armour plates. På baksidan är det bitar från Dreadknighten som sammanfogar dem. Och det som gör att den sitter fast i ryggen är faktiskt två vision slits från Venerable Dreadnoughten... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jag borde inte...

...men jag har ju så dålig självdisciplin så, whatever! Nu ska man bara hitta en bra blå-lila färg till dem också...

...men jag har ju så dålig självdisciplin så, whatever! Nu ska man bara hitta en bra blå-lila färg till dem också...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Efter att ha målet Dark eldar rätt mycket det senaste kände jag för att måla något helt annat efter GothCon. Och lägligt nog hade jag ett gäng ork warbikers som hade stått grundmålade på målarbordet väldigt länge.

Och här är en bild på de tidigare modellerna i enheten om någon är intresserad.

Och här är en bild på de tidigare modellerna i enheten om någon är intresserad.
Jag är alltid intresserad av att se vad du har målat.Mortarion skrev: Och här är en bild på de tidigare modellerna i enheten om någon är intresserad.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Lika snyggt som alltid.
Lincon osten in progress.