Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Har airbrushat grunden på 4 drop pods som ska ingå i mitt projekt om Spear of Sicarius till Ultramarines (har inte köpt boxen av GW var lugna
).
Det kvarstår lite arbete på dem som förslitningar,wash o highlights men sen är de klara.
Håll till godo med dessa bilder så länge:

Det kvarstår lite arbete på dem som förslitningar,wash o highlights men sen är de klara.
Håll till godo med dessa bilder så länge:

-
Flygmaskin
Fan va gassigt!
Har du målat skallarna på frihand eller har du någon form av mall?
Har du målat skallarna på frihand eller har du någon form av mall?
Människomat, till exempel spannmål.
Tack!
Har använt mig av en mall. Grundat med chaos black spray, sedan sprayat mallen med vitt (vallejo air white) därefter skuggat med grått (kommer inte ihåg namnet, ljusare grå) för att slutligen gå över med blå (vallejo air french blue).
Insidan är airbrushad med en beige (vallejo air sand)
Finns en dör på varje drop pod som inte har någon döskalle, där tänkte jag göra ett ultramarines märke, ska bara skära ut mallen först.
Har använt mig av en mall. Grundat med chaos black spray, sedan sprayat mallen med vitt (vallejo air white) därefter skuggat med grått (kommer inte ihåg namnet, ljusare grå) för att slutligen gå över med blå (vallejo air french blue).
Insidan är airbrushad med en beige (vallejo air sand)
Finns en dör på varje drop pod som inte har någon döskalle, där tänkte jag göra ett ultramarines märke, ska bara skära ut mallen först.
Ser riktigt trevligt ut! Och originellt. Lite vädring på det så...
Tack!frigobben skrev:Ser riktigt trevligt ut! Och originellt. Lite vädring på det så...
Ja precis vad de behöver. Återkommer med nya bilder när de blivigt lite pöntade!
Så gott som färdig, tillräckligt för att vara med i helgen

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Riktigt coola pods! Ska bli kul att se vädrade sen 
Grottmongot (nurgle prince) var också riktigt ball!
Grottmongot (nurgle prince) var också riktigt ball!
Massa ögongodis! Både lord och pods är topp!
som nurgleist blir man varm i hjärtat av din bild.Flogger skrev:Så gott som färdig, tillräckligt för att vara med i helgen![]()
posta gärna färdig farbror med!
min blogg http://swepaint.bloggaren.net