Det är mest färgen lite som ändrats med fotot, den är mera blå egentligen. En blogg blir det kanske vad det lider när jag väl kommer på vad jag ska göra för ev projekt lincon 2014. :p
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
@röde: kul att du tycker det då anledningen att jag uppdaterat den är för att bla du tyckte den var för "oblingig" 
Det är mest färgen lite som ändrats med fotot, den är mera blå egentligen. En blogg blir det kanske vad det lider när jag väl kommer på vad jag ska göra för ev projekt lincon 2014. :p
Defence Line
5 Purifiers
Uppgraderat en liten Inquisitor till att ha psyker

5 Purifiers
Uppgraderat en liten Inquisitor till att ha psyker

En bild säger mer än 1000 kaniner
Snyggt. Färgschemat på purifiersarna ser grymt ut, har du bilder på bara dom?
Jag har målat fler warlocks, nu klar med en 10-manna enhet och en fjärde farseer.

Snitsig detail på farseern:

Gruppbild:

Jag har målat fler warlocks, nu klar med en 10-manna enhet och en fjärde farseer.

Gruppbild:

joe.... jag kan inte hålla tillbaka min göteborgsgen, och fråga?Jonke skrev:Snyggt. Färgschemat på purifiersarna ser grymt ut, har du bilder på bara dom?
Gruppbild:
blir det inte varmt hemma med så många eldar?
förlåt!
fbnt snygga figgar! grymt färgschema!
blir förbnat snyggt när det blev några mer modeller.
det är svårt att få till tycker jag, en modell kan se bra ut, men ser grylligt ut i grupp!
vore kul att se mera bilder?
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
@ Jonke. Det där blir riktigt snyggt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Den där gamla Farseer:n är nog min favoritmodell all time
.
Nej, men det är samma som för hoppa-fjantarnaJonke skrev:Snyggt. Färgschemat på purifiersarna ser grymt ut, har du bilder på bara dom?

En bild säger mer än 1000 kaniner
Sweet. Jag tycker det ser riktigt bra ut.imp skrev:Nej, men det är samma som för hoppa-fjantarna
Röde skrev:@ Jonke. Det där blir riktigt snyggt.
Mattias H skrev:Den där gamla Farseer:n är nog min favoritmodell all time.
Tack tack. Kul att det uppskattas.SWEPAINT skrev: joe.... jag kan inte hålla tillbaka min göteborgsgen, och fråga?
blir det inte varmt hemma med så många eldar?
förlåt!
fbnt snygga figgar! grymt färgschema!
blir förbnat snyggt när det blev några mer modeller.
det är svårt att få till tycker jag, en modell kan se bra ut, men ser grylligt ut i grupp!
vore kul att se mera bilder?
imp skrev:Nej, men det är samma som för hoppa-fjantarnaJonke skrev:Snyggt. Färgschemat på purifiersarna ser grymt ut, har du bilder på bara dom?
Gillar din målning!
Inte någon superpainter själv, men kanske borde det vara lite ljuseffekt på dina ögon.
Må väl
Magnus
Vad har du målat osv idag?
2000p deathwing som ska bli TT till i helgen, snart färdigt. Fick hälften av modellerna igår så lite stressigt :p

Samtidigt som jag ska få färdigt min tredje Nurgle prins till i helgen, bara gjort huden än så länge

Samtidigt som jag ska få färdigt min tredje Nurgle prins till i helgen, bara gjort huden än så länge

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen