MålningsUtmaningen del 1.5! (MU 1.5)
Re: MålningsUtmaningen del 1.5! (MU 1.5)
Hmm... Jag skulle ju faktiskt behöva måla Raptors till GothCon.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
å jag tar tag i typhus, en gammal surdeg som inte har kommit till skott
med.
så de blir kanon att få den klar.
med.
så de blir kanon att få den klar.
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Jag skall försöka vara med på något sätt. Fast eftersom det är lite GothCon-stress blir det antagligen inte en specialmodell utan något ur armén. Förmodligen en Klaivex.
För mig går det framåt. Efter ett djupdyk ner i bitzlådor och gamla tankar så har något börjat ta form har lite svårt att säga exakt vad det är men det är imperialistiskt iaf.
Jag är på.
Får fula lite och köra en veteran som ska med till Gothcon förhoppningsvis.
Får fula lite och köra en veteran som ska med till Gothcon förhoppningsvis.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Jag gillart, men har du tonat färgen på det blå efter första fotot eller är det ljussättningen?
Vad har du tänkt för färg på svärdet och sådant?
Vad har du tänkt för färg på svärdet och sådant?
Det blå är lika mellan de 2 fotona men det senare är fotat mot en blå fadead till vit bakrund...
Ang svärdet så har jag inte riktigt kommit på hur jag ska göra med det. Antar att det kan bli en sån där grej som gör att jag inte kommer hinna klart innan tiden går ut
Ang svärdet så har jag inte riktigt kommit på hur jag ska göra med det. Antar att det kan bli en sån där grej som gör att jag inte kommer hinna klart innan tiden går ut