Fråga angående en DH-konvertering.
Fråga angående en DH-konvertering.
Jag skulle tipsa om Brettonia men at arms skjöldar med =I= brass från FW.
Re: Fråga angående en DH-konvertering.
Är det någon som känner denne Frans som skulle kunna be honom kasta ett öga i den här tråden? 
- theWatchman
Man tackar så mycket för hjälpen =)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Flyttade tråden till Målning och konvertering nu när GothCon-vinkeln är avklarad.
//Moderator-HeadWar
//Moderator-HeadWar
Jag använde FW Black templar sköldar till mina GK-termisar, man kommer inte ifrån att klippa och karva bort stormboltern dock. Skulle va om man bytte armen helt, men går förlorad om den fina shoulden.
Kan posta en bild om intresse finns.
Kan posta en bild om intresse finns.
Ja tack =)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
skickade över länken till honom efter att jag svarade på tråden så han borde sett den.
- black templars @ time of ending -
Okay, verkade inte som att Frans ville dela med sig hur han fick så många sköldar, så nu behöver jag nya tips. Ska undersöka möjligheten med rör imorgon för att få till böjen, se om jag kan scratchbygga sköldar som är ungefär likadana.
Men-at-arms-sköldar var en bra idé, men tyvärr inte tänkbart att köpa ett helt pack sådana för att plundra sköldarna.
Alternativ 3 är väl att beställa en Rex, försöka göra en gjutform genom att pressa den mellan green stuff, och sedan försöka gjuta ett par egna sköldar.
Men-at-arms-sköldar var en bra idé, men tyvärr inte tänkbart att köpa ett helt pack sådana för att plundra sköldarna.
Alternativ 3 är väl att beställa en Rex, försöka göra en gjutform genom att pressa den mellan green stuff, och sedan försöka gjuta ett par egna sköldar.
Det finns nog ett antal Bretonniaspelare som har sköldar över...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...