Wash för oljiga ytor/effekter

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
leidstedt

Re: Wash för oljiga ytor/effekter

Inlägg av leidstedt »

Elevatorlake skrev:För de som är intresserade fick jag precis hem engine oil från ak-interactive och det verkar vara exakt vad jag letade efter :)
Var köper du färgen?

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

leidstedt skrev:
Elevatorlake skrev:För de som är intresserade fick jag precis hem engine oil från ak-interactive och det verkar vara exakt vad jag letade efter :)
Var köper du färgen?
Jag beställde på ministuff.se för första gången och det fungerade bra. Har även för mig att det finns någon på tradera som säljer AK interactive.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

leidstedt

Inlägg av leidstedt »

Elevatorlake skrev:
leidstedt skrev:
Var köper du färgen?
Jag beställde på ministuff.se för första gången och det fungerade bra. Har även för mig att det finns någon på tradera som säljer AK interactive.
Tackar!

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

leidstedt skrev:
Elevatorlake skrev:
leidstedt skrev:
Var köper du färgen?
Tackar!
Jag borde väl påpeka att det är första erfarenheten jag har av ministuff.se, jag googlade och den shoppen dök upp så det är inte via rekommendation eller något sådant. Med det sagt så fick jag grejerna inom rimlig tid och inget annat strulade så det fungerade bra för mig.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Skriv svar