Dock så håller jag med om att min första kommentar var skriven ur en marinespelares perspektiv och inte alls passar in på orker eller tyranider. Men min personliga åsikt att om man skulle kora Sveriges bäste spelare så skulle alla spela med samma arme och så skulle en av variablerna elimineras
@argos Men som subjektiv kompare så förstår jag inte hur copy-paste ska spela in på hur listan bedöms. Komp är väl en generell bedömning om hur bra listan är och inte hur "rolig" den är. För vad vi i Lkpg tycker är roligt är inte samma som vad ni på västkusten tycker är roligt verkar det som
Om ni lägger in dimensionen fluff i bedömningen också så passar väl det ganska bra att dra paraleller till generell militär historia och som jag sa tidigare att min kommentar var riktad till marines och i viss mån även guards. För var skulle annars GW rotat fram allt sitt fluff. jag menar Steel Legion verkar inte alls vara inspirerade av tyska förstavärldskrigetarmen. Jag menar det vore juh helt otänkbart att dra några som helst paraleller där emellan...