Lite halv-off-topic-frågor.
Varför anses healing potions and balms så bra? Som jag läser det får man ignorera ett failat save per match med dem.
Var står det att grey hunters för gratis special weapons?
Space Wolves
Moderator: Kompmallsansvariga
Re: Space Wolves
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Om inte GW FAQ:at det så har Swe-FAQ:n likställt dem med ett medi-pack, dvs Feel No Pain.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
1. SVFAQ säger att det blir FNP.Olof skrev:Lite halv-off-topic-frågor.
Varför anses healing potions and balms så bra? Som jag läser det får man ignorera ett failat save per match med dem.
Var står det att grey hunters för gratis special weapons?
2. Kompgratis
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
LordTengil
Hur är det med spece wolves special Characters? Ex. Ulrik, ska han vara +-0 i komp?
Väldigt orelevant just nu i och med att ny codex (och kompmall) kommer till SW inom ett par veckor, men vi har nog missat dem.LordTengil skrev:Hur är det med spece wolves special Characters? Ex. Ulrik, ska han vara +-0 i komp?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"