Space Wolves

Moderator: Kompmallsansvariga

Användarvisningsbild
Olof

Re: Space Wolves

Inlägg av Olof »

Lite halv-off-topic-frågor.

Varför anses healing potions and balms så bra? Som jag läser det får man ignorera ett failat save per match med dem.

Var står det att grey hunters för gratis special weapons?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Om inte GW FAQ:at det så har Swe-FAQ:n likställt dem med ett medi-pack, dvs Feel No Pain.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Olof skrev:Lite halv-off-topic-frågor.

Varför anses healing potions and balms så bra? Som jag läser det får man ignorera ett failat save per match med dem.

Var står det att grey hunters för gratis special weapons?
1. SVFAQ säger att det blir FNP.

2. Kompgratis
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

LordTengil

Inlägg av LordTengil »

Hur är det med spece wolves special Characters? Ex. Ulrik, ska han vara +-0 i komp?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

LordTengil skrev:Hur är det med spece wolves special Characters? Ex. Ulrik, ska han vara +-0 i komp?
Väldigt orelevant just nu i och med att ny codex (och kompmall) kommer till SW inom ett par veckor, men vi har nog missat dem.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Låst