Kompmall v5.2
Moderator: Kompmallsansvariga
- NilssonHarHund
Re: Kompmall v5.2
latex är nog det enda rimliga i ett dokument av denna omfattning.
Tror förresten att det skulle bli mer lättläst i någon form av tabell-layout.
Tror förresten att det skulle bli mer lättläst i någon form av tabell-layout.
-
Booogeyman
Kan inte någon som kan, göra om det?
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
-
Leidermark
Hehe, vad får man för det då?svenska40k-konto skrev:Kan inte någon som kan, göra om det?
I'm on it
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Du får samma fantastiska belöning som vi andra som jobbat med mallen får...Leidermark skrev:Hehe, vad får man för det då?svenska40k-konto skrev:Kan inte någon som kan, göra om det?
I'm on it
-
Leidermark
Jag har fixat ihop ett liten del av mallen, för de två första arméerna, Black Templar o Blood Angels. Någonansvarig som vill kommentera innan jag fortsätter, så att man inte gör en massa onödigt arbete.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
-
Leidermark
Har skickat den till dig gmail. Kolla på den å kommentera gärna i ett mail tillbaka. Kan sitta fixa det sista på jobbet imorgon 
Kan alla sluta prata om LaTeX, Jag får hemska flashbacks till matte hemtentor.. 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Och jag till obskyra synth tillställningar O_ONefrums skrev:Kan alla sluta prata om LaTeX, Jag får hemska flashbacks till matte hemtentor..
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nu finns det en ny och snyggare fil uppladdad i originalposten. Tack Leidermark och LaTeX. =)