Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012

Moderator: daskad

daskad

Re: Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012

Inlägg av daskad »

En liten update:

Vi har nu bestämt oss för att ändra boende stilen, kopierar direkt från det som kommer stå på hemsidan
"Jag har även lyckats att ordna rabatter på rummen. För de som får rummen utan dusch, så finns det en som man kan använda i korridoren vid behov. I priset ingår frukost! Vi kommer fördela in er i rummen när ni kommer till platsen. Vi börjar att fylla trebäddars rummen utan dusch om inget annat efterfrågas. Rummen kommer att fyllas innan vi börjar på nästa rum. Eventuella tomma sängar står vi för. Ni får gärna säga till om det är någon speciell ni vill sova i samma rum som"

Jag vet att detta är första gången turneringen hålls, men se till att anmäl er på http://www.ulricehamnsopen.se! Jag kan lova en grymt trevlig helg, om ni tar med det bra humöret ;)

Det är i skrivandets stund 11 anmälda
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
MelkerG

Inlägg av MelkerG »

Förbannat sugen, måste ju då se om helgen funkar.

Blom

Inlägg av Blom »

För min del funkar rummet hur som. Jag föredrar lite billigare pris och duschen i korridorer och dela med "okända" personer, alla kommer ju ändå vara nere och spela hela dagen så man lär känna dem nya iallafall. Så jag spara hellre några hundralappar, än lever super lyx.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

daskad

Inlägg av daskad »

Var mer tänkt att man får ett rum på plats, kommer att sätta in folk i rum allteftersom alla kommer, så det blir lite först till kvarn på de billigaste rummen. Men det är ju inte ens säkert att alla kommer att gå åt!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

daskad

Inlägg av daskad »

Du är väldigt välkommen om du har tid Melker!
Felix "Daskad" Thuresson

daskad

Inlägg av daskad »

14 Anmälda nu fortsätt så!

Jag tror även att de med det snyggaste föreningsnamnet har anmält sig, Flaming Dolphins. Grymt snyggt namn!
Felix "Daskad" Thuresson

tutten

Inlägg av tutten »

Vi tackar och tar imot för dom vänliga orden/ Flaming dolphins
Flaming Dolphins

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Detta låter som ett grymt roligt upplägg! Tyvärr så är den helgen redan bokad (den enda bokade helgen i 2012) men jag kommer iaf att hålla ögonen öppna efter liknande initiativ och dra med mig folk ur min spelgrupp om jag kan.
Att kunna spela 40k, få hotellfrukost och kunna dusha samt ha tillgång till en restaurang/bar låter ju helt fantastiskt!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

daskad

Inlägg av daskad »

Hej alla!

Jag skulle bara vilja meddela att den som skickar in den coolaste listan, kommer vinna ett lite roligare pris.

Ni får själva tolka vad cool betyder. Men skriv med er anledning varför ni tycker att eran lista är cool för att öka era chanser att vinna!
Felix "Daskad" Thuresson

daskad

Inlägg av daskad »

Funderar på att sänka deltagar maxet till 30 personer.

Minska värdet på vinsterna

Och sänka Anmälningsavgiften till 250 kronor. Hur skulle folk reagera på detta? Har ganska svårt att se att det blir över 30 deltagare, och billigare kostnader gillar väl alla? ^^
Felix "Daskad" Thuresson

Skriv svar