Sida 1 av 7

Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 14:39
av Asplund
Antar fler än mig sitter med penseln i färgburken.

Kanske stressar i onödan, men då jag inte målat på ett år(?) har jag förträngt hur slöa/snabba mina penseldrag är.

Kvar att göra:
Bygga klart 20 kultister och nån kanon.
Sen ska de, och 20 flygfän också få färg.

Gött att få nåt gjort dock!

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 14:51
av refabricated
Har inte så mkt kvar. Men tentor som pockar och tar tid.
Har kvar:
- En laserkanon marine
- Baser till 3 mutilators, 5 warptalons, helbrute, Lord
Samt lite småpill.

Borde gå att lösa.

Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 14:56
av LillePer
Jag blev lat så: lord, 2 par vingar. Lite sponsons. Kanske lite pill på baserna. (Annars känns det som att jag senaste året målat upp en halv armé till varje turnering...)

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 15:01
av Asplund
Men Per, det har ju varit perfekt. Man har alltid haft dig som sällskap på föreningen ju :)

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 15:06
av Papa D
1. Få listångest
2. Bestämma lista.
3. Lista ut hur mycket som behövs målas, säkert mycket som vanligt...
4. Få målarångest
5. Spela spel

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 16:00
av Rashia
Har kvar 20 "kul"tister jag med... inte alls kul om man frågar mig.

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 18:09
av Zurken
Jag har 5 Bikes att måla/bygga klart och sen borde jag även göra en grundlig genomgång för att höja upp hela arm´en, fast den sista biten väger inte tungt i mitt lata sinne :P.

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 19:06
av Flogger
Väntar på min forgeworld demonprins Mamon, sedan ska han målas och sedan är jag färdig, bör ha ca 3 dagar på mig att måla honom så gott om tid :)

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 23:55
av Apocswe
totalt 14 modeller och 1 vagn som är halvklara att måla, samt vissa av dom skall basas.

Re: Kinna-stress

Postat: 09 jan 2013, 23:56
av Jimmy Johansson
Äh, jag har ju precis byggt klart min armé. Så nu skall den ju målas också :D