Skriv gärna vad som var bra samt det som var mindre bra och det som inte var alls bra.
Vad kan vi förbättra till nästa gång?
På återseende Putte
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
40k Är full av omanliga män! Hållaer med om grönsakerna.Styranimon skrev:Vi Holmare som aldrig vart på denna turneringen innan tackar så mycket för en mycket trevlig tillställning!
Lagom schema, trevligt folk, mycket priser och lite folk som inte är män skadar inte!
Askul, kommer garanterat nästa år om jag kan!
Gärna lite mer grönsaker, förresten, men det kanske bara är jag...
Ha ha hapatrik thoren skrev:Ha ha ha ha du kommer inte att tro det Hylander men löken och frukten stod bakom en påse.........
Tycker lätt bröstinnehållat får MVG! På hur många turneringar får man sitta i badtunna i sällskap med damer i bikini egentligen? Sedan var dom ju trevliga ocksåBLOODLETTERS skrev:Vi som deltagare vill tacka arrangörerna för jobbet de har gjort!
Saker och ting var överlag bra och då är det svårt att göra det bättre. Men det verkar som att vissa glömde/struntade i att rösta på målning samt likadant
för sportsmanship, så möjligen att arrangörerna ryter/informerar lite mer om folk ej ska glömma saker.
Sen ska det även vara mer/naknare kvinnobröst till nästa Summer Fight, klart godkänt dock detta år men vi strävar väl efter MVG!?
På återseende!
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...