Två veckor till turneringen och listorna har just skickats in. Var är all pepp inför det här? Var är PapaD och hans betting? Var är listångesten, skrytet och allmänt kax?
För egen del är det första turneringen i Kinna, jag har hört att ölen flödar och att Putte bjuder på korv. Jag har petat ihop en sjukt ball lista som inte är optad för scoringreglerna, inte har nåt skytte, inte har mechspam och inte har Mephiston eller präst, men med komp 7.
Jag har legat i sån ångest, har betat av följande:
Tau, cool lista med 2 hammerhead med pod, 3 bredsidor, Boss i suit, 3 suits med twin missile, massa scoring, lite vespids, komp 10
Necrons, lite spindlar, lite scaraber, några heavy destroyers, imoteph, lite wraiths, några court gubbar med tremor å solar pulse, 1 ctan, komp 0
Space wolf - LBM
Logan wing - BRA lista, men trist, 5 cycloner, 4 missiler, 4 laser, 4 mm, scouter, prälle, 20 grey hunters med flagga, melta, pw, massa wolf guards som jonar runt å logané så klart.
IG - kanske 8 olika listor.. men orkar inte måla.
Till sist blev det - som ska skickas in strax.
Dante
10 terminators w 2 cyclone, 1 chainfist
10 terminators w 2 cyclone, 1 chainfist
Priest w jump pack, pw
5 Emo änglar w 3 infernus
5 emo änglar w 1 infernus 1 fist
5 Ass marines w lasplas raxxor
5 ass marines w lasplas raxxor
Kompar 5.
Förhoppning - Att ha kul!!, vinna 5 matcher å dricka bärs. Placering - mellanbajs.
Betting: Orkar inte ta upp nån officiell betting, men jag hoppas och tror att Leidermark kan plocka hem detta, tätt följd av Rapp,lill-Jocke Gustavsson och Olof.
Fråga: Finns de 2 platser från GbG - Kinna, Kinna - GbG på fredag eller lördag morgon? Jag å Psson funderar på att ta ett bärs tåg ner till gbg på fredag afton.
MvH
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Hylander, åker du igenom gbg till Kinna? Jag och psson skulle behöva en ride.. Å jag åker gärna med en kung med 0 i komp... Coooolt! Hejar på dig efter leidermark aka doctorn
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten