Gamers Weekend 25-26/1 2014

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Hylander »

Det är ju subkomp på detta så jag vill se kompen på den som plockar en wraithknight eller riptide...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Poet »

Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Joakim »

Varför det finns lite restriktioner är för att det är meningslöst att skicka in en lista som ger bottenkomp eller inte ens blir godkänd. Men skall fixa fram flabbergastlistorna så kan alla sr nivån den gången.
Skall fixa eldar och justera lite saker samt suppliment. Skall ha all komp info klar på söndag. Frågor kan tas via PM så länge.

keiko76
Inlägg: 364
Blev medlem: 22 feb 2012, 20:52

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av keiko76 »

Det låter bra Jocke, var extra snäll mot orker nu *hint *hint

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Trulsante »

Poet skrev:Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..
Ingen tvingar dig att åka på gamers om det nu är så tråkigt med mjuka flufflistor.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Hylander »

Trulsante skrev:
Poet skrev:Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..
Ingen tvingar dig att åka på gamers om det nu är så tråkigt med mjuka flufflistor.
Äh, Jimmy är mjuk hela han, så han måste kompensera med något hårt ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Pappersbåt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
Ort: Halmstad

Re: Sv: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Pappersbåt »

Hylander skrev: Äh, Jimmy är mjuk hela han, så han måste kompensera med något hårt ;)
*Inväntar sexuellt laddat skämt*

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Poet »

Hylander: Mjaaaaaaaaau!

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av L3go »

nog för att jag suttit och inandats superlim-ångor hela dagen, men.. ich bin confused.
i intro-posten står det "no allies", men i "mallen" står det "If Tau are taken as allies then... "

har jag missat något?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av LillePer »

Mallen är inte specifikt gjord för denna turneringen. Därav inlägg om allies i mallen. Dock vet jag inte om banningen av allies kvarstår efter ändringen av upplägg. Något som kinna folket gärna får svara på. (jag tycker det hade varit kul att spela utan som omväxling)

Skriv svar