Gamers Weekend 25-26/1 2014
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Det är ju subkomp på detta så jag vill se kompen på den som plockar en wraithknight eller riptide...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Varför det finns lite restriktioner är för att det är meningslöst att skicka in en lista som ger bottenkomp eller inte ens blir godkänd. Men skall fixa fram flabbergastlistorna så kan alla sr nivån den gången.
Skall fixa eldar och justera lite saker samt suppliment. Skall ha all komp info klar på söndag. Frågor kan tas via PM så länge.
Skall fixa eldar och justera lite saker samt suppliment. Skall ha all komp info klar på söndag. Frågor kan tas via PM så länge.
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Det låter bra Jocke, var extra snäll mot orker nu *hint *hint
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Ingen tvingar dig att åka på gamers om det nu är så tråkigt med mjuka flufflistor.Poet skrev:Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Äh, Jimmy är mjuk hela han, så han måste kompensera med något hårtTrulsante skrev:Ingen tvingar dig att åka på gamers om det nu är så tråkigt med mjuka flufflistor.Poet skrev:Inte för att vara den som är den.. Men är väl helt sjuuuukt onödigt med en kompmall vid sub-komp? Tråkigt att spela mjuka flufflistor.. Men man får väl anpassa sig i guess..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Pappersbåt
- Inlägg: 219
- Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
- Ort: Halmstad
Re: Sv: Gamers Weekend 25-26/1 2014
*Inväntar sexuellt laddat skämt*Hylander skrev: Äh, Jimmy är mjuk hela han, så han måste kompensera med något hårt
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Hylander: Mjaaaaaaaaau!
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
nog för att jag suttit och inandats superlim-ångor hela dagen, men.. ich bin confused.
i intro-posten står det "no allies", men i "mallen" står det "If Tau are taken as allies then... "
har jag missat något?
i intro-posten står det "no allies", men i "mallen" står det "If Tau are taken as allies then... "
har jag missat något?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Mallen är inte specifikt gjord för denna turneringen. Därav inlägg om allies i mallen. Dock vet jag inte om banningen av allies kvarstår efter ändringen av upplägg. Något som kinna folket gärna får svara på. (jag tycker det hade varit kul att spela utan som omväxling)