Gamers Weekend 25-26/1 2014
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
GW subkompvintermys är en av de bästa turneringarna på året. Mitt favoritformat. Fakka inte upp det med knasigheter!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- Skcuzzlebumm
Men single malt är redan standard på turneringar nu den här jävla skotte är i sverigeMFL skrev:ach so!!!! Då är jag med...
Satt själv och funderade i banor runt Skottland och Singel malt och att det hade med det att göra, så samma slutsats, men olika vägar dit =)
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
-
patrik thoren
Vi har tagit ett nytt beslut och vi kommer att köra med Highlander-mallen samt Sub-komp orecis som de gjorde på Flabergast, detta kommer att ändras omg på första sidan.
Vi kommer även behöva få in listorna tidigare för sub-komp bedömning så man kan ändra sin lista om man inte är nöjd med den komp som satt på den.
Med vänlig hälsning
Putte
Vi kommer även behöva få in listorna tidigare för sub-komp bedömning så man kan ändra sin lista om man inte är nöjd med den komp som satt på den.
Med vänlig hälsning
Putte
Har ni ett datum då ni senast vill ha in listorna?
Skitkul! Kort följdfråga, vem subkompar? Är denne med på "retur" delen, är lite av en ovanlighet.
-
patrik thoren
Captaingallas skrev:Har ni ett datum då ni senast vill ha in listorna?
5/1 -2014
-
patrik thoren
LillePer skrev:Skitkul! Kort följdfråga, vem subkompar? Är denne med på "retur" delen, är lite av en ovanlighet.
Jag skall lösa detta under dagen hoppas jag
De nya grejerna som dykt upp( Inqvisitor, belakor, escalation mm) bör kanske ges en tanke eftersom de inte tas med i Flabbergast dokumentet men ni kanske vill ha med något av det (främst Inq antar jag).
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Mina systrar mår inte sämst av att ha en inquisitor i armén... Så ja tack!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Det jag undrar:
Kommer Tau och Eldar att ses över då dem är det mest starkaste codexarna. Riptide och Wraithknight är tillåtet men inte chaos draken, det känns väldigt skevt och en chaoslista utan drake är i direkt proportion jävligt mycket svagare än just en Tau-lista. Sen att dom skjuter ner den hur lätt som helst är en annan sak.
Det jag försöker säga är att se över mallen och titta på förhållandet mellan codexarna. Det senaste codexarna har uppenbara fördelar.
Snacket har gått att gör det inte nödvändigtvis sämre för Tau och Eldar utan gör andra codexar bättre i mallen.
Hur detta görs överlämnar jag till andra då jag själv inte är kvalificerad att göra den bedömningen.
En tanke bara...
Kommer Tau och Eldar att ses över då dem är det mest starkaste codexarna. Riptide och Wraithknight är tillåtet men inte chaos draken, det känns väldigt skevt och en chaoslista utan drake är i direkt proportion jävligt mycket svagare än just en Tau-lista. Sen att dom skjuter ner den hur lätt som helst är en annan sak.
Det jag försöker säga är att se över mallen och titta på förhållandet mellan codexarna. Det senaste codexarna har uppenbara fördelar.
Snacket har gått att gör det inte nödvändigtvis sämre för Tau och Eldar utan gör andra codexar bättre i mallen.
Hur detta görs överlämnar jag till andra då jag själv inte är kvalificerad att göra den bedömningen.
En tanke bara...