Gamers Weekend 25-26/1 2014
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
-
Land_Raider
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Spelar väldigt gärna en subkompad turnering.
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Jimmy jag förstår att du inte gillar okompat men varför totalvägra något annat. Om vi nu ställer oss på var sin barrikad utan tillstymmelse till att kunna tänka oss att gå lite halvvägs så kommer vi inte så långt. Jag tycker att en av varje är en slags vettigt kompromiss men det är för att jag är villig att kompromissa inte för att jag gillar okompat. Jag har näst intill samma känsla som du förmedlar fast åt andra hållet. Dock vill jag inte köra: "låter mest vinner".
Oavsett vad Kinna folket gör så är det just arrangemanget som gör deras tillställningar lysande så feppla inte för mycket med spelet. Alltså hellre två okompade eller två sub kompade än massa konstigheter. Där jag dock väljer en av varje för att alla skall få lite extra kärlek och jag inte bara skall tänka på mig själv, ja det sista var en liten känga men jag älskar dig ändå Jimmy.
Och vill någon ha hjälp med hur subkomp ter sig så hjälper jag, precis som Per, gärna till.
Oavsett vad Kinna folket gör så är det just arrangemanget som gör deras tillställningar lysande så feppla inte för mycket med spelet. Alltså hellre två okompade eller två sub kompade än massa konstigheter. Där jag dock väljer en av varje för att alla skall få lite extra kärlek och jag inte bara skall tänka på mig själv, ja det sista var en liten känga men jag älskar dig ändå Jimmy.
Och vill någon ha hjälp med hur subkomp ter sig så hjälper jag, precis som Per, gärna till.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Oh kom just på.
Vill ni vara lite originella testa då att köra enligt regelboken med terrängen.
Vill ni vara lite originella testa då att köra enligt regelboken med terrängen.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hej Guys,
What about squadrons? I'm guessing you can take a squadron of 3 tanks as it is still one slot?
What about squadrons? I'm guessing you can take a squadron of 3 tanks as it is still one slot?
Så länge jag har tillräckligt med figurer att spela denna turnering (dvs upplägget ändras på något sätt) så lär jag komma.. gillar M-Wolf turneringarna..
Men om de blir sub-komp så kommer Hylanders och Lill pers mobiler ringa dag som natt.. nu när dem så snällt erbjudit sig att för-kompa min lista
(problemet med sub-komp är inte sub-komp.. det är att västkusten och ostkusten har helt olika uppfattningar om vad som är hårt)
Men om de blir sub-komp så kommer Hylanders och Lill pers mobiler ringa dag som natt.. nu när dem så snällt erbjudit sig att för-kompa min lista
(problemet med sub-komp är inte sub-komp.. det är att västkusten och ostkusten har helt olika uppfattningar om vad som är hårt)
Se det inte var som är hårt utan att detär relativt annat. Vid subkomp brukar tröskeln ligga riktigt snällt (tänkt LBK komp 0 eller 1) men om arrangören istället vill ha subkomp men hårda listor (lbk 2+) så behöver man bara gå ut med detta också kompas det därefter. Subjektiv komp är bara relativt alls listor.Poet skrev:(problemet med sub-komp är inte sub-komp.. det är att västkusten och ostkusten har helt olika uppfattningar om vad som är hårt)
Den gamla goa 80-tals rullen med Christoffer Lambert i huvudrollen. Nostalgi...
ach so!!!! Då är jag med...
Satt själv och funderade i banor runt Skottland och Singel malt och att det hade med det att göra, så samma slutsats, men olika vägar dit =)
Satt själv och funderade i banor runt Skottland och Singel malt och att det hade med det att göra, så samma slutsats, men olika vägar dit =)
Mattias Lindeberg